دامغان- امام جمعه دیباج با بیان اینکه نماز جمعه تهران پیوست سیاسی وعده صادق۲ بود، گفت: حضور مردم در این رویداد به مراتب بیشتر از عملیات موشکی، اسرائیل را اذیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین قریب بلوک در خطبه‌های نماز جمعه دیباج در مصلای این شهر، نماز جمعه امروز رهبر انقلاب اسلامی را دارای یک پیوست سیاسی برای عملیات وعده صادق ۲ دانست.

وی این حضور را یک حضور شجاعانه، شهادت طلبانه، حاوی شهامت، مقتدرانه و عزت مندانه دانست و افزود: ضربه این حضور مردم در نماز جمعه امروز از هر موشکی بر پیکره رژیم کودک کش بیشتر است و این پیام را دارد که ملت ما از هیچ تهدیدی هراس ندارد و ترور رهبران ما خللی در اراده پولادین ما نخواهد داشت.

امام جمعه دیباج از نماز جمعه امروز تهران به عنوان یک نماز تاریخی یاد کرد و افزود: این نماز یک ابتکار از سوی مقام معظم رهبری است ایشان همواره یک ذهن راهبردی برای خنثی کردن نقشه‌های دشمنان دارد.

قریب بلوک با اشاره به فرارسیدن هفته گرامیداشت نیروی انتظامی نیز گفت: نهاد انقلابی نیروی انتظامی، نهادی امین، خدمتگزار، مقتدر است و نظم و امنیت داخلی خود را مرهون تلاش‌های نیروهای انتظامی می‌دانیم