قزوین- امام جمعه قزوین گفت: عملیات وعده صادق و پاسخ قاطع موشکی ایران نمایش خواری و ذلت صهیونیست‌ها بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، با دعوت همگان به تقوا اظهار کرد: تقوا زمینه ساز نصرت و یاری خدا برای بندگان خواهد شد.

وی افزود: هرکسی در زندگی تقوا پیشه کند و تلاش خود را بر مبنای رضایت خدا انجام دهد خدا او را دوست داشته و او را یاری و نصرت خواهد کرد.

امام جمعه قزوین بیان کرد: افراد با تقوا نوکر شیطان و هوای نفس نمی‌شوند و در راه خدا نیز بندگی کرده و با استقامت در راه او به پیروزی در برابر کفار امیدوار هستند.

وی با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله ادامه داد: شهادت نتیجه یک عمر بندگی و مقاومت سیدحسن نصرالله بود و او توانست جایزه جهاد در راه خدا را از پرودگار دریافت کند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه شهادت سید حسن نصرالله اثری در مسیر ندارد، تصریح کرد: با شهادت سید حسن نصرالله علی رغم انتطار اسرائیل مکتب مقاومت ریشه دار تر خواهد شد.

وی شهادت را سرمایه گذاری در راه خد دانست و عنوان کرد: این سرمایه گذاری مسیر مقاومت را قوی تر کرده و اگر اسرائیل این مهم را می فهمید هرگز دست به این جنایت هولناک نمی زد.

آیت الله عابدینی عنوان کرد: خون شهید نصرالله مانند حیات او باعث استحکام مکتب مقاومت شده و بدون شک خون او زمینه ساز سقوط و شکست مطلق اسرائیل را فراهم میکند.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق، این عملیات را باعث خوشحالی مردم غزه و لبنان دانسته و عنوان کرد: این عملیات بزرگ هیمنه پوشالی اسرائیل را بر باد داده و آنها را زمینگیر کرد.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه این عملیات زمینه وحدت و انسجام مسلمانان را فراهم کرد، اضافه کرد: جبهه مقاومت در برابر نظام سلطه اقتدار پیدا کرده و توانست روحیه مضاعفی بگیرد.

آیت الله عابدینی با ادامه به اینکه رژیم صهیونیستی با دستان قدرتمند جمهوری اسلامی طعم تلخ را چشید، ادامه داد: بدون شک این عملیات زمینه توجه بیشتر ملت های ازاده به اسلام و عدالتخواهی و ایستادگی در برابر نظام سلطه را فراهم می کند.

وی در پایان با اشاره به فرارسیدن روز جهانی کودک یادآور شد: جمهوری اسلامی در یکسال اخیر بیشترین حمایت را از کودکان مظلوم غزه و لبنان انجام داده است.