یزد- در مراسمی با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده پلیس راهور شهرستان و با هدف اصلاح فرهنگ ترافیک و کاهش تصادفات، رانندگان قانون‌مدار و نمونه بهاباد تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد در این مراسم ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انتظامی با توجه به اهمیت و نقش حیاتی رانندگان حمل و نقل عمومی در ایجاد یک سیستم حمل و نقل ایمن و کارآمد اظهار کرد: انتخاب رانندگان نمونه باید بر اساس معیارهای جامع و عادلانه‌ای صورت گیرد که به‌طور مشخص نقش این رانندگان در ارتقاء کیفیت خدمات عمومی به رسمیت شناخته شود.

سرهنگ حمیدرضا غنی پور در حاشیه تجلیل از رانندگان گفت: رانندگان حمل و نقل عمومی به‌طور مستقیم با مردم در ارتباط هستند و با ارائه خدمات روزمره به جامعه کمک می‌کنند. این خدمات، خصوصاً در شرایط بحرانی مانند بارندگی یا سرمای شدید، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند بنابراین این گروه باید در انتخاب رانندگان نمونه لحاظ شود.

وی در خصوص حمایت از حقوق رانندگان افزود: ضروری است که در این فرآیند، حقوق رانندگان حمل و نقل عمومی نیز مورد توجه قرار گیرد. به‌خصوص در شرایطی که آن‌ها در سرما و گرما مشغول به خدمت هستند، باید برای حمایت از آن‌ها در زمینه‌های حقوقی و اجتماعی اقدام شود.

در پایان با اهدای هدایائی ازرانندگان قانون مدار شهرستان بهاباد تجلیل به عمل آمد.