فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از رفع تصرف اراضی ملی در استان خوزستان به مساحت بیش از ۱۳۵ هزار مترمربع و به ارزش بیش از سه هزار و ۵۱ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با اشاره به ۱۱ مورد رفع تصرف در تابستان و در استان خوزستان اظهار کرد: ۱۱ مورد رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در شهرهای اهواز، بهبهان، شوشتر و امیدیه با درایت نیروهای یگان حفاظت اراضی انجام و این اراضی به بیت‌المال بازگردانده شد.

وی افزود: با تلاش کارکنان این فرماندهی در یگان حفاظت اراضی و پشتیبانی عوامل انتظامی استان این میزان رفع تصرف در شهرهای اشاره شده اجرا و اقدامات لازم به عمل آمد.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: ارزش ریالی این اراضی بیش از سه هزار و ۵۱ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: عوامل یگان حفاظت اراضی استان با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند و همچنین به صورت مستمر و شبانه‌روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد می‌کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضائی قرار می‌دهند.

سرادر بنی اسدی فر با قدردانی از همکاری مراجع قضائی و همراهی مقامات انتظامی استان و دقت رؤسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها در مبارزه با زمین‌خواری و حفظ حقوق بیت‌المال گفت: از شهروندان می‌خواهیم تا اخبار و اطلاعات خود را از موارد زمین‌خواری به شماره پیامکی ۳۰۰۴۱۷۳۵ اعلام کنند.