بندرعباس-معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: ترور رهبران مقاومت نتانیاهو را از باتلاق فروپاشی نجات نخواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن ابزار حمایت از عملیات «وعده صادق ۲» اظهار کرد: عملیات مبارک وعده صادق ۲ رویداد بسیار مبارکی در تاریخ رویارویی‌های جبهه ایمان با جبهه کفر است و در دو بخش می‌توان این عملیات را مورد بحث و بررسی قرار داد.

وی افزود: در یک سال اخیر رژیم صهیونیستی از انواع تهاجمات بر علیه مردم مظلوم فلسطین استفاده کرده است و بیش از پیش ماهیت جنایت‌کارانه و ضد بشری خود را نشان داده است و در این روند تعداد زیادی از مسلمانان جان خود را از دست داده‌اند.

حسینی بیان کرد: وضعیت فوق الذکر این ضرورت را ایجاب کرده بود که باید پاسخی بر علیه زیاده‌روی‌ها و جاه‌طلبی‌های رژیم صهیونیستی داده شود و برخورد قاطعی با آن‌ها صورت گیرد که عملیات «وعده صادق یک» توانست بخشی از این هدف را محقق کند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: عملیات «وعده صادق یک» گرچه تا حدودی ترمز صهیونسیت‌ها را کشید اما ادامه اقدامات جنایت‌کارانه و ضد انسانی و گسترش دامنه جنگ به دیگر مناطق، ضرورت طراحی و برنامه‌ریزی عملیات بزرگ‌تری را معین کرد.

عملیات «وعده صادق ۲» برای جلوگیری از زیاده‌خواهی‌های رژیم صهیونیستی انجام شد

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی ماهیتی تروریستی دارد و برای حفظ هویت خود راهی جز جنایت و جنگ‌افروزی ندارد بر همین اساس عملیات «وعده صادق ۲» نیز توسط غیور مردان سپاه مقتدر و ارتش قهرمان رقم خورد تا جلوی زیاده خواهی‌های رژیم صهیونیستی گرفته شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی تاکید کرد: بخش عمده‌ای از زیاده‌خواهی‌های رژیم صهیونیستی به واسطه شخص نتانیاهو به وجود آمده است و بر همین اساس فضای داخلی رژیم و مردم اسرائیل تحت فشار قرار است و مردم خواستار برکناری او شده‌اند و از طرفی بخشی از بدنه کابینه و دولت رژیم صهیونیستی با او همکاری نمی‌کند و همه اینها در این شرایط فضایی را ایجاد کرده است که شخص نتانیاهو برای حفظ جایگاه خود دست به اقدامات نسنجیده‌ای بزند.

ترور، نتانیاهو را از باتلاق فروپاشی نجات نخواهد داد

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: ترور اسماعیل هنیه در تهران و تعدادی از فرماندهان سپاه پاسداران در سوریه و لبنان برای این بود که نتانیاهو خود را از باتلاقی که در آن گیر کرده است نجات دهد اما این اتفاق نخواهد افتاد و در همین راستا ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان به تعبیر برخی از مسؤولین صهیونیست یک خودکشی بود و قطعاً سرعت فروپاشی رژیم اشغالگر قدس را افزایش خواهد داد.

وی ادامه داد: ترور بی رحمانه شهید عزیز مقاومت سید حسن نصرالله با ۸۰ تن از بمب‌های سنگر شکن بود و به واسطه این اتفاقات نیاز بود اقداماتی در این راستا صورت بگیرد تا به نحوی جلوی این وحشی گری‌ها گرفته شود.

عملیات «وعده صادق دو» فشارهای داخلی صهیونسیت‌ها به نتانیاهو را افزایش می‌دهد

حسینی تاکید کرد: نکته دوم که بسیار حائز اهمیت بوده این است که عملیات «وعده صادق ۲» حجم فشارهای وارده بر روی شخص نتانیاهو را افزایش می‌دهد چرا که اقدامات اخیر او با هدف ایجاد آرامش نسبی در اسرائیل صورت گرفت اما با پاسخ سختی که جمهوری اسلامی ایران با اصابت ۹۰ درصد از موشک‌ها به نقاط پیش بینی شده داد رعب و وحشت در میان جامعه صهیونیستی افزایش پیدا کرد و جمهوری اسلامی ایران یک عیدی ویژه به یهودیان در آستانه سال نو داد.

عملیات «وعده صادق ۲» هویت ملی را تقویت کرد

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان تاکید کرد: رژیم اسرائیل قصد داشت که حملات زمینی خود را به لبنان افزایش داده و وارد خاک این کشور شود؛ صهیونسیت‌ها از نبرد زمینی با حزب الله خاطرات خوبی ندارند اما ترور دبیرکل و فرماندهان حزب الله لبنان این احتمال را برایشان تقویت کرد که ممکن است حزب الله در این شرایط استحکام کافی برای مقاومت در جنگ زمینی را نداشته باشد؛ اما عملیات «وعده صادق ۲» محاسبات آن‌ها را از بین برد چرا که هم موجب تقویت روحیه و تجدید قوای نیروهای مقاومت شد و هم هویت و همبستگی ملی ایرانی‌ها برای دفاع از مقاومت را تقویت کرد.

حسینی بیان کرد: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، ما در آستانه یک نظم نوین جهانی هستیم نظمی که جمهوری اسلامی ایران یکی از اضلاع و ابعاد آن بوده و به همین واسطه نیاز است که مردم این احساس هویت را در خود داشته باشند و وعده صادق ۲ این هویت را برای مردم زنده و آشکار کرد چرا که ما به کشوری حمله کرده ایم که میلیاردها دلار هزینه سپر موشکی‌اش شده بود.

پاسخ بعدی سخت‌تر خواهد بود

وی خاطرنشان کرد: عملیات «وعده صادق ۲» توان نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران را نشان داد بنابراین اگر اسرائیل حماقت کند و تصمیم بر پاسخ دادن داشته باشد ایران قطعاً پاسخ سخت‌تری برای آن خواهد داشت که البته بعد از آن اسرائیلی نخواهد ماند.