اهواز - استاندار خوزستان گفت: قبله‌گاه اول مسلمین حتماً باید آزاد شود و این آرمان بزرگ از سوی امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهید حاج قاسم سلیمانی ترسیم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب پیش از ظهر امروز شنبه در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید مدافع حرم مجید دیوانی در خرمشهر اظهار کرد: این شهید بزرگوار در مسیری جهاد کرد که منجر به آزادی قدس شریف خواهد شد.

وی افزود: قبله‌گاه اول مسلمین حتماً باید آزاد شود و این آرمان بزرگ از سوی امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهید حاج قاسم سلیمانی ترسیم شده است که حتماً به پیروزی و فتح بزرگ که همان آزادی بیت المقدس است ختم خواهد شد.

استاندار خوزستان افزود: ان شاءلله ما نیز بتوانیم راه این شهید والامقام را که از این آزمون سربلند خارج شد ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، شهید مجید دیوانی روز دوشنبه هفته گذشته در پی حمله هوایی نیروهای متجاوز صهیونیستی به سوریه، به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و روز پنج‌شنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۳ بر اثر شدت جراحات به یاران شهیدش پیوست.

شهید دیوانی ساکن خرمشهر و از بسیجیان فعال حوزه بیت المقدس است که از سال ۱۳۹۷ به عنوان بسیجی مدافع حرم به سوریه اعزام شد.

این شهید گرانقدر عضو لشکر امام حسین (ع) بوده است که به عنوان نیروی مستشار ایرانی در سوریه بود و بر اثر حمله هوایی رژیم غاصب صهیونیستی به المزه سوریه به کاروان شهدا پیوست.