اراک-مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: پویش «نصر مقاومت» با موضوع تبیین عملیات پشتیبانی مردمی از جبهه مقاومت در مساجد این استان آغاز شد.

مرتضی انقانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای عمل به حکم قطعی و شرعی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص وجوب حمایت از مردم لبنان و حزب الله سرافراز در رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی پویش نصر مقاومت در مساجد استان مرکزی آغاز شد.

وی با بیان اینکه در اراک در ۱۰ مسجد محوری و در شهرستان‌ها در مساجد جامع موکب‌های کمک به لبنان دایر می‌شود، افزود: در پویش «نصر مقاومت» مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و ائمه جماعات، مسئولیت تبلیغ و جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم هر محله را به عهده گرفتند.

انقانی تصریح کرد: در راستای تشکیل جبهه پشتیبانی «نصر مقاومت» نشستی با حضور دبیر این جبهه در ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی تشکیل و بر مشارکت همه مساجد در آن تاکید شد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در راستای حمایت از مردم لبنان و حزب الله سرافراز اقدام به برپایی موکب جمع آوری کمک‌های مردمی با عنوان پویش «نصر مقاومت» در سطح مساجد منتخب کرده است.

وی افزود: تبیین ضرورت حمایت از مردم مظلوم لبنان، غزه و حزب‌الله برای عموم ضرورت دارد.

انقانی ترویج حماسه، روحیه عزت و کرامت را در برپایی موکب‌های جمع آوری کمک برای مردم لبنان، مهمتر از مباحث مالی دانست و اظهار کرد: مساجد و نهادهای مردمی به عنوان هسته‌های اصلی پشتیبانی از مقاومت در چارچوب یک نقشه، گام‌های عملی برای پشتیبانی از جبهه مقاومت برمی دارند.