مدیر پژوهش و توسعه علمی حوزه علمیه خراسان گفت: تاکنون بیش از ۳ هزار پژوهشگر فعالیت‌های خود را در سامانه رزومه پژوهشی این حوزه ثبت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محمدصادق رجایی خراسانی اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های نظام جامع پژوهش حوزه علمیه خراسان و در راستای مأموریت‌ها، راهبردها و برنامه‌های کلان پژوهشی و محول شده به معاونت علمی، از سال گذشته به‌طور رسمی فعالیت سامانه رزومه پژوهشی آغاز و تاکنون بیش از ۳ هزار پژوهشگر فعالیت‌های خود را بارگذاری کرده‌اند.

وی افزود: بر اساس تدبیر صورت گرفته توسط معاون علمی این حوزه و در راستای به‌روزرسانی سامانه و اطلاعات پژوهشگران و نیز لزوم ارائه اطلاعات به سامانه‌های خدماتی مرکز خدمات، آخرین مهلت ثبت فعالیت‌های پژوهشی تا اول آبان‌ماه است.

حجت‌الاسلام رجایی خراسانی با بیان اینکه سامانه روزمه، تنها ملاک تشخیص فعالیت‌های پژوهشی است، گفت: تمامی خدمات ارائه شده اعم از مرکز خدمات، مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و… بر اساس همین سامانه است.

مدیر پژوهش و توسعه علمی حوزه علمیه خراسان اظهار کرد: لازم است پژوهشگران هرچه سریع‌تر و قبل از موعد مقرر نسبت به ثبت سوابق و رزومه پژوهشی خود اقدام کنند.

وی تأکید کرد: بعد از زمان اعلام شده، قابلیت بررسی فعالیت‌های پژوهشی قبل از سال ۱۴۰۳ به هیچ عنوان وجود ندارد و سامانه امکان بررسی چنین مواردی را نخواهد داد.

گفتنی است روزمه پژوهشی حوزه علمیه خراسان به‌صورت برخط با مرکز خدمات متصل است و خدماتی همچون شهریه هدفمند، بُن خرید کتاب، معرفی به نهادها، صدور گواهی و… فقط بر اساس این سامانه صورت می‌گیرد.