با استقبال مخاطبان از دور اول اجرای نمایش «مُختَلَِفیم» به کارگردانی آرمان شیرالی‌نژاد، دور دوم اجرای این نمایش از یکشنبه ۱۵ مهر در پردیس تئاتر شهرزاد، آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ایده‌ اصلی «مُختَلَِفیم» که بر اساس طرحی از آرمان شیرالی‌نژاد شکل گرفت و توسط سبحان بابائی تکمیل شد، روایتی از جنگ جهانی دوم و فرماندهان برجسته‌ای از ارتش متفقین است که از سوی رهبران ارشد خود مأموریت پیدا می‌کنند تا در یک عملیات فوق‌سری، یکی از فرماندهان مشهور آلمانی را ترور کنند. اما هنگامی که مأموریت آغاز می‌شود، متوجه می‌شوند که همه‌شان دستخوش دسیسه‌ای از سوی فرماندهان ارشد خود شده‌اند و هیچ راه فراری از آن ندارند.

گفتار این نمایش از ۵ زبان فارسی، روسی، آلمانی، فرانسوی و انگلیسی تشکیل است که هر یک از سربازان ارتش از کشورهای مختلف، به زبان واقعی خودشان صحبت می‌کنند و مخاطبان ترجمه فارسی آن را به‌صورت بالانویس و هم‌زمان با نمایش، مشاهده می‌کنند.

«مُختَلَِفیم» سال ۱۳۹۹ روی صحنه رفت و در تابستان ۱۴۰۳ پس از ۴ سال با اندکی تغییرات، برای برداشتِ دومِ اجراهای خود آماده شد و پس از استقبال مخاطبان، اکنون دور دوم اجرای خود را آغاز می‌کند.

در این نمایش که از یکشنبه ۱۵ مهر ساعت ۱۹ در سالن شماره یک پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود، سبحان بابائی، احسان ابراهیمی، محسن عیدی، امیرخشایار امجدی، نگار سلحشور، علیرضا دهنوی، محمد کشاورزی، رضا مردی، علیرضا خدابخش، ناصر یاوری‌رامشه، سیامک بختیاری، اسحاق ثبوت، نیما منصوری، گرشا میرزایی، ایمان دبیری، شکوفه احمدی، پریا ابراهیمی، مطهره کاویانی و پگاه امیرآبادی ایفای نقش می‌کنند.

عوامل نمایش «مُختَلَِفیم» عبارتند از: طراح، کارگردان و تهیه‌کننده: آرمان شیرالی‌نژاد، نویسنده و مشاور کارگردان: ‌سبحان بابائی، تهیه‌کننده: آرمین قدرتی، دستیار کارگردان و منشی صحنه: پریسا بلبل‌آبادی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: ارغوان کلاهچی‌فر، طراح نور: پدرام رضوانی، طراح لباس: نسیم ملکی، طراح چهره‌پردازی: افسانه خلفی، طراح صحنه: آرمان شیرالی‌نژاد، سرپرست موسیقی: دانیال دارویی، آهنگسازان: پارسا محمدی، محمدحسین قهوریجانی، طراح گرافیک و افکت‌های صدا: سبحان بابائی، مجری نور: مائده کازر، مجریان گریم: سحر علایی، مهرسا مؤمنی، لهجه و بیان انگلیسی: اسحاق ثبوت، مدیر تبلیغات و طراح پوستر: سبحان بابائی، مجری طرح: کمپانی مخ‌تلفات و مدیر اجرایی: آیدا سرمست.