باغ موزه قصر، همزمان با برگزاری هفتمین اجلاس بین المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی «یادواره شهید محمد الدُرَّه» فردا یکشنبه ۱۵ مهر میزبان کمیسیون های تخصصی این اجلاس می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با برگزاری هفتمین اجلاس بین المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی «یادواره ی شهید محمد الدُرَّه»، کمیسیون‌های تخصصی در سه بخش سیاسی، سازمان های مردم نهاد، رسانه و فضای مجازی فردا یکشنبه ۱۵ مهر در باغ موزه قصر تشکیل جلسه می‌دهند.

ناصر قاسمی رئیس باغ موزه قصر در این‌باره گفت: کمیسیون سیاسی با موضوع؛ مقاومت، تنها راه حل مساله فلسطین، به سرفصل های جنگ غزه، جنگ وجودی برای رژیم صهیونیستی ضرورت و بررسی راه های ضربه زدن بر تاب آوری جامعه صهیونیستی، بازخوانی عملیات وعده صادق و نقش آن در تغییر معادله درگیری می‌پردازد.

وی افزود: کمیسیون سازمان‌های مردم نهاد با محورهای تحریم اسرائیل و راه‌های گسترش آن و نقش سازمان های مردم نهاد، جنبش دانشجویی عدالت خواهی و راه‌های گسترش آن به بحث می‌نشیند. همچنین کمیسیون رسانه و فضای مجازی با موضوع؛ ضرورت فعالسازی رسانه و فضاهای مجازی در حمایت از آرمان فلسطین مواردی چون ضرورت مقابله با روایتگری صهیونیست ها از جنگ غزه، راهبرد رسانه ای مناسب برای مدیریت اطلاع رسانی در زمینه طوفان الاقصی و راهبرد سیاسی مناسب برای فعالیت های گوناگون در حوزه سایبری را بررسی خواهد کرد.

رئیس باغ موزه قصر در ادامه گفت: ۳۰ سپتامبر یادآور شهادت مظلومانه محمد الدُرَّه، کودک فلسطینی است که انتشار تصاویر دلخراش شهادت او توسط رسانه‌های بین‌المللی در سراسر دنیا، قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد آورده است. مقارن با سالگرد این جنایت هولناک رژیم کودک کش صهیونیستی و اولین سالگرد عملیات طوفان الاقصی، هفتمین دوره اجلاس بین المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی «یادواره شهید محمد الدُرَّه» با شعار «خونخواهی کودکان فلسطینی، تکلیف امت اسلامی»، با حضور شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی، حقوقی و فعالان محور مقاومت از کشورهای مختلف، از ۱۳ تا ۱۷ مهر در تهران برگزار می‌شود.

قاسمی در پایان گفت: کمیسیون‌های تخصصی هفتمین اجلاس بین المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی «یادواره شهید محمد الدُرَّه» روز پنجشنبه پیش رو در دو نوبت صبح و عصر در باغ موزه قصر واقع در انتهای خیابان مطهری، بعد از تقاطع شریعتی، خیابان شهدای ناجا برگزار می‌شود.