بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: نیروی فراجا در شهرستان علیرغم همه مشکلات، همیشه در انجام همه مأموریت‌ها جهت خدمت رسانی بیشتر به آحاد جامعه در تنگستان موفق و سربلند بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی عصر شنبه در نشست با فرمانده فراجا شهرستان به مناسبت هفته نیروی فراجا که امام جمعه اهرم، و جمعی از مدیران شهرستان حضور داشتند ضمن تبریک هفته فراجا این هفته را فرصتی برای ارتباط بیشتر بخش‌های مختلف جامعه با پلیس دانست و عنوان داشت: نیروهای فراجا در جای جای این شهرستان حضور دارند و هفته فراجا فرصتی برای آشنایی هر چه بیشتر مردم با نیروی فراجا و آشنایی با خدمات این نیرو است.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: نیروی فراجا در شهرستان علیرغم همه مشکلات، همیشه در انجام همه مأموریت‌ها جهت خدمت رسانی بیشتر به آحاد جامعه در تنگستان موفق و سربلند بوده است.

وی تصریح کرد: نیروی فراجا در ارتقا آرامش و امنیت مردم در شهرستان نقش مهمی ایفا می‌کنند و این موضوع قابل تقدیر و تشکر است.

رئیس شورای تأمین تنگستان خاطر نشان کرد: امنیت و آسایش مردم شهرستان محصول رشادت‌ها و فداکاری‌های شبانه روزی سبز پوشان نیروی فراجا است.

وی ادامه داد: امنیت به عنوان سرشاخه سایر حوزه‌ها در جلب رضایت مردم دارای اهمیت خاص است.

لطفی افزود: نیروی فراجا امروز جایگاه ویژه ای را در جامعه پیدا کرده و به عنوان یک نیروی امنیتی و فرهنگی در بین مردم با افتخار و عزت خدمات رسانی می‌کند.