مشهد- نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: قشر نخبه و عالم جامعه باید در حالی‌که به دولت کمک می‌کنند، روحیه مطالبه گری و آرمان‌خواهی خود را نیز حفظ کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با جمعی از نخبگان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مشهد که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی برگزار شد با بیان اینکه شهادت یک خط است و تنها یک عملیات نیست، اظهار کرد: شهادت جان گذار حسن نصرالله همه ما را متأثر و داغدار کرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی در ادامه با تأکید به حفظ روحیه و امید نسبت به آینده افزود: امروز اگرچه ما در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، فناوری و … با مشکلاتی روبرو هستیم، اما نباید فراموش کنیم آنچه در مسیر حرکت انقلاب مهم است، دورنمای آن و نه وضعیت کنونی است.

وی با اشاره به اینکه مسئله بی‌حجابی ابزار دشمن برای تضعیف باورهای دینی جوانان است، تأکید کرد: دشمن به خوبی درک کرده است که اگر سفره دین را از زیر پای جوانان ما بکشد، نظام نیز تضعیف خواهد شد و می‌تواند به اهداف خود برسد.

علم الهدی با بیان اینکه باید در جریانات پیش روی کشور، روحیه مطالبه گری و آرمان‌خواهی بین نخبگان و علمای جامعه حفظ شود، ابراز کرد: قشر نخبه و عالم جامعه باید درحالی‌که به دولت کمک می‌کنند، روحیه مطالبه گری و آرمان‌خواهی خود را نیز حفظ کند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر ایجاد قرابت‌های فکری میان گروه‌های مختلف جامعه، خاطرنشان کرد: این موضوع که مشکلات کشور را ببینیم، امری پسندیده است اما نباید این نقدها موجب اختلاف و تفرقه میان جامعه شود؛ بلکه باید فرصتی فراهم کنیم تا خواسته‌های خود را با یکدیگر یکسان کنیم.

وی با بیان اینکه چشم‌انداز و آینده باید ملاک ما در عمل باشد، اضافه کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری باید سرلوحه کار ما قرار بگیرد؛ البته در این مسیر باید تلاش کرد که مطالبات شکل مردمی پیدا کند تا موفق شود.