دیدار تیم های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در هفته هفتم لیگ برتر با برتری سپاهان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال، امروز شنبه ۱۴ مهر تیم های استقلال خوزستان و سپاهان از ساعت ۱۹ در ورزشگاه غدیر اهواز با قضاوت پیام حیدری رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

تک گل این دیدار را مهدی لیموچی (۴۰) به ثمر رساند.

ترکیب استقلال خوزستان

احمد گوهری، ابوالفضل کوهی، سبحان پسندیده (۶۵- بهروز بارانی)، اسماعیل بابایی، حامد بحیرایی، محمود مطلق‌زاده، سیدمحمد حسینی، علی هلیچی، آرام عباسی، ثیوی بیفوما کولوسا، کیانا نونس داسیلوا امارانته.

ترکیب سپاهان

نیما میرزازاد، آریا یوسفی، محمد امین حزباوی، محمد دانشگر، صالح حردانی (۷۳- وحدت حنانوف)، برایان دابو، محمد کریمی، استیون انزونزی، جواد آقایی پور (۴۶- محمدمهدی محبی)، لیموچی و ابوبکر کامارا (۷۳- کاوه رضایی).

نیمه اول

این دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که شاگردان «میودراگ بوژوویچ» در تیم استقلال خوزستان پس از برتری برابر استقلال تهران در هفته سوم، طعم پیروزی را نچشیده اند و در اخرین دیدار خود برابر ملوان تن به شکست دادند.

اما تیم سپاهان با روحیه بالایی پا به این میدان گذاشت. شاگردان «ژوزه مورایس» در آخرین دیدار خود توانستند در لیگ قهرمانان آسیا دو برابر تیم استقلال تاجیکستان با نتیجه ۴ بر صفر به برتری برسند. اما زردپوشان اصفهانی در دو دیدار آخر خود در لیگ برتر برابر ذوب آهن متوقف شدند و برابر تراکتور تن به شکست دادند و برای رسیدن به صدر جدول نیاز به ۳ امتیاز این دیدار دارند.

در نیمه اول موقعیت های خطرناکی روی دروازه دو تیم خلق نشد و هر دو تیم احتیاط را در دستور کار قرار دادند و بازی بیشتر در میانه های میدان دنبال شد.

اما در دقیقه ۴۱ مهدی لیموچی بود که ناجی سپاهان شد و در حالی که در پشت محوطه جریمه استقلال خوزستان صاحب توپ بود با یک شوت روی زمین موفق شد توپ را از زیر دستان دروازه بان حریف عبور دهد و گل نخست زردپوشان را به ثمر برساند تا نیمه اول با پیروزی سپاهان به پایان برسد.

نیمه دوم

با آغاز نیمه دوم، تیم استقلال خوزستان برای رسیدن به گل تلاش هایی انجام داد اما مدافعان سپاهان مانع از خلق موقعیت و گلزنی شدند و این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

سپاهان با این پیروزی ۱۶ امتیازی شد و به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد. استقلال خوزستان هم با ۶ امتیاز سیزدهم است.