گناوه- رییس تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه گفت: نیروی انتظامی همواره در کنار مردم و در شادی آنها شریک و در غم آنها هم‌درد بوده است که نشان از مردمی بودن این نهاد مقدس دارد.

حجت الاسلام علی محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حافظه تاریخی ملت عظیم‌الشأن ایران از بدو پیروزی انقلاب تا اکنون سرشار از خدمات ارزنده نهاد مقدس نیروی انتظامی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: تمام این صحنه‌ها و لحظات با نقش‌آفرینی‌های تحسین‌برانگیز فرماندهان، مدیران و کارکنان خدوم و شجاع نیروی انتظامی و مدافعان امنیت برای ارتقای امنیت و آرامش میهن اسلامی و مقابله با بسترها و عوامل سلب آرامش و به مخاطره انداختن امنیت جامعه، جلوه‌گری می‌کند.

وی گفت: اهمیت جایگاه و نقش‌های فرماندهی انتظامی از جمله اقدامات پیش‌گیرانه و پیش‌دستانه در مقابله با جرایم و نا امنی‌ها در حوزه‌های مختلف، تأمین امنیت مرزی و ارتقای ظرفیت‌ها برای مقابله با جرایم فضای سایبری همراه با ایستادگی در تثبیت هنجارها و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی، بیانگر بخشی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی است که در کنار برخورداری از سرمایه ارزشمند نیروی انسانی فکور، خردمند، شجاع و مردمی و فرماندهی و مدیریت هوشیار، قاطع و ملتزم به ارزش‌ها و مبانی دینی و شرعی، نویدبخش ظهور فرماندهی انتظامی تراز انقلاب اسلامی و افق‌های بلند پیشروی در سپهر ایران اسلامی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه یادآور شد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مردم و در شادی آنها شریک و در غم آنها همدرد بوده است که نشان از مردمی بودن این نهاد دارد.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: هفته نیروی انتظامی را به همه فرماندهان و پرسنل خدوم و مجاهدان و رزمندگان این نیرو، به خانواده‌های شهدا و ایثارگران این فرماندهی و مرزبانان جهادگر و بی‌ادعا در اقصی‌نقاط کشور که برای امنیت و آسایش مردم تلاش می‌کنند تبریک گفته و به روان پاک شهدا به ویژه شهدای مظلوم این فرماندهی ادای احترام می‌کنیم.