مشهد- فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسیر خدمت به نظام و پرچمداری ولایت همسو و یک صدا هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی همزمان با هفته بزرگداشت انتظامی با حضور در ستاد فرماندهی پلیس استان، هفته گرامیداشت انتظامی را تبریک گفت.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) مشهد بر اراده راستین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسداری از امنیت و اقتدار این آب و خاک تاکید کرد.

وی با تشکر از رشادت، ایثار و تلاش پلیس مقتدر رضوی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسیر خدمت به نظام و پرچمداری ولایت همسو و یک صدا هستند و با اقتدار پیش می‌روند.

امنیت مردم و آسایش شهروندان خط قرمز پلیس

همچنین سرتیپ پاسدار محمد کاظم تقوی، فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی نیز در این جلسه با ارائه گوشه‌ای از خدمات ارزشمند پلیس رضوی در ارائه خدمت به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) اظهار کرد: مجاهدان فی سبیل الله در فراجا با عزم خدمت، عشق ولایت و فداکاری برای ملت تا مرز شهادت، جان و هستی خود را در طبق اخلاص گذاشته اند.

فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی امنیت مردم و آسایش شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و گفت: انضباط اجتماعی که محور سلامت اجتماعی است با همگامی و همراهی سرمایه‌های اجتماعی و مشارکت همه دستگاه‌ها و پشتیبانی نیروهای مسلح مقتدر و به ویژه پاسداران سپاه امام رضا علیه السلام محقق می‌شود.