تفرش- مدیر توزیع برق تفرش از تعمیر و بهینه سازی ۳۷ کیلومتر شبکه توزیع برق در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد صاحب الزمانی اظهار کرد: انجام تعمیرات شبکه فشار متوسط با هدف حفظ پایداری و تاب آوری خطوط به طول ۳۷ کیلومتر، نصب ۳۱۰۰ کاور کنسول با هدف جلوگیری از پرنده زدگی و اتصالی‌های گذرا و سرویس ۶۲۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر از جمله اقدامات انجام شده در سال جاری است.

وی احداث کابل کشی فشار متوسط زمینی به طول ۲۲۰۰ متر واقع در میدان امام خمینی، احداث شبکه روشنایی معابر با کابل خودنگهدار هوایی و جلوگیری از سرقت تأسیسات در بلوار شهید صدوقی به طول ۳۰۰۰ متر، نوسازی و افزایش سطح مقطع سیم ابتدای فیدر شهر تفرش از پست فوق توزیع تا شهرک اصناف به طول ۳۵۰۰ متر، احداث شبکه روشنایی معابر انتهای شهرک معلم به طول ۵۰۰ متر را از دیگر فعالیت‌های انجام شده برشمرد.

مدیر توزیع برق شهرستان تفرش، اجرای طرح هوشمندسازی در شهرک معلم تفرش، نوسازی شبکه‌های فرسوده روستایی در ۱۵ روستا، بهینه سازی ساختمانی و تعویض تجهیزات در پست زمینی شهرک معلم و نصب ۴ دستگاه سکسیونر گازی اتوماسیون را از جمله برنامه‌های مدیریت توزیع برق تفرش تا پایان سال جاری دانست.