کاشان - از نرم افزار اندرویدی «اولین سفیر اهل بیت(ع) در ایران» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با فرارسیدن ایام قالیشویان در مشهد اردهال کاشان و برگزاری کنگره بین المللی حضرت علی بن باقر (ع) از نرم افزار اندرویدی «اولین سفیر اهل بیت (ع) در ایران» رونمایی شد.

بنا بر این گزارش این برنامه پادکست زندگی، شخصیت و حماسه‌ی عاشورایی شهید اردهال حضرت علی بن باقر (ع) را در دوازده قسمت روایت می‌کند.

خاندان حضرت علی بن باقر (ع)، حضرت سلطان علی (ع) در اسناد تاریخی، ذریه و احفاد آن حضرت، ویژگی‌های شاخص، نحوه‌ی دعوت ایشان به ایران، علل مهاجرت آن بزرگوار به ایران، علی بن باقر (ع) در کلام بزرگان، علی بن باقر (ع) در شعر شاعران، کرامات، زیارت، جمعه‌های مهرماه در تقویم اردهال کاشان، نحوه‌ی شهادت حضرت علی بن باقر (ع) موضوعاتی است که در این پادکست به آن پرداخته شده است.

کار با این نرم افزار ساده است، کافی است آن را به رایگان از کافه بازار به نشانی اینترنتی https://cafebazaar.ir/app/ir.yasin.avalinsafireahlebeyt دانلود و نصب کرده و به راحتی از آن استفاده کنید.

این برنامه را کمیته جان نثاران خاوه اردهال در «کنگره بین‌المللی حضرت علی بن محمد باقر (ع)» با همکاری مؤسسه فرهنگی یاسین تولید کرده و برای علاقمندان اهل بیت (ع) به ویژه ارادتمندان آقا علی بن باقر (ع) ارائه کرده است.