سمنان- اردوی رزمی فرهنگی بسیج اساتید استان سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به همت سازمان بسیج اساتید استان سمنان و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی، اردوی رزمی فرهنگی بسیج اساتید سمنان در مجتمع آموزشی؛ فرهنگی شهید کلاهدوز شهمیرزاد برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان سمنان در این مراسم گفت: سید حسن نصرالله، با بصیرت و درایت بی‌نظیر خود، همواره پرچم‌دار مقاومت در برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بود و با اخلاص و ایمان عمیق، توانست جبهه‌ای از مقاومت و پایداری را در منطقه به وجود آورد که امروز الگویی برای تمامی مبارزان و رهروان راه آزادی است.

محمد روحانی با اتفاقاتی که در چند ماه اخیر در غزه صورت گرفت جامعه بین‌الملل و کشورهای مختلف به دنبال برخورد جدی با رژیم صهیونیستی بودند و عملیات شب گذشته جواب محکمی بر آنان بود.

وی افزود: عملیات وعده صادق ۲ که نمایش گوشه‌ای از توان نظامی ایران بود نشان داد ایران مقتدر و توانمند با تکیه‌بر توان و قدرت داخلی فرزندان برومند خود بر اساس حقوق مشروع در برابر هر تهدیدی قاطعانه می‌ایستد.

رئیس بسیج اساتید سمنان با برشمردن اولویت‌های بسیج اساتید در دانشگاه، افزود: کمک به اولویت ارتقای کارآمدی نظام حکمرانی کشور، اعتلای آموزش عالی، جهاد تبیین و امیدآفرینی و انسجام‌بخشی و تعالی سازمانی چهار اولویت بسیج اساتید در دانشگاه‌ها است.

اجرای برنامه‌های متنوع رزمی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی ازجمله ستاره‌شناسی، آشنایی با طب سنتی، تکریم خانواده مدیران کانون‌های بسیج استان، آموزش نقشه‌خوانی، برگزاری مسابقات برای کودکان، تیراندازی و مسابقات ورزشی اساتید از دیگر بخش‌های این اردوی رزمی و فرهنگی بود.