عضو فقهای شورای نگهبان گفت: مردم شرایط روز را به‌خوبی درک می‌کنند، وظیفهٔ خود را می‌شناسند، اطاعت از رهبری و تصمیمات ایشان را بر خود لازم می‌دانند و بجا و به‌موقع به آن عمل می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سیّد محمّدرضا مدرّسی طباطبایی یزدی عضو فقهای شورای نگهبان درباره پاسخ اخیر نیروهای مسلّح به رژیم صهیونی و حضور پرشور مردم در نماز جمعهٔ نصر در ابتدای درس خارج اصول اظهار داشت: قبل از شروع درس، وظیفهٔ خود می‌دانم از نیروهای مسلّح به‌ویژه سپاه همیشه سرافراز که جواب شرارت‌های اخیر رژیم صهیونی را به‌خوبی دادند و به‌خصوص از فرماندهی معظّم کلّ قوا تشکّر کنم. از خداوند متعال می‌خواهیم به آن‌ها قوّت، قدرت، سداد و نصرت بیشتر عنایت فرماید.

وی افزود: همچنین باید از حضور چشمگیر و پرصلابت مردم در نماز جمعه‌ای که توسّط مقام معظّم رهبری أدام اللّه ظلّه العالی اقامه شد، تشکّر کنیم. حضور مردم در این شرایط و حضور مقام معظّم رهبری (دام ظلّه) پیام‌های متعدّد و دلالت‌های التزامی فراوانی دارد؛ ازجمله اینکه مردم ما شرایط روز را به‌خوبی درک می‌کنند، وظیفهٔ خود را می‌شناسند، اطاعت از رهبری و رهنمودها و تصمیمات ایشان را بر خود لازم می‌دانند و بجا و به‌موقع به آن عمل می‌کنند.

آیت‌الله مدرسی‌یزدی خاطرنشان کرد: خدا را بر این نعمت‌ها سپاس می‌گزاریم و امیدواریم خداوند متعال به همه توفیق بیشتر و اجر و ثواب عنایت فرماید و دشمنان اسلام، قرآن و اهل‌بیت (علیهم السّلام) را نابود گرداند. خدایا! به حقّ محمّد (صلّی الله علیه وآله) و آل محمّد (علیهم السّلام) فرجی برای مردم لبنان، مردم غزّه و همهٔ کسانی که تحت ستم هستند، مقرّر فرما و فرج نهایی را با ظهور امام زمان علیه الصلاة و السّلام و عجّل اللّه تعالی فرجه الشریف مقرّر گردان.