همدان ـ نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: توجه به جهاد تبیین در مدارس و رساندن فرامین مقام معظم رهبری به دانش آموزان ضرورت دارد و بهترین جهادها است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله موسوی اصفهانی پیش از ظهر روز یکشنبه در جمع دانش‌آموزان انجمن اسلامی همدان در نشست شبکه پشتیبان خواهران استان همدان که در دفتر آیت‌الله موسوی اصفهانی نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری و مدیر حوزه‌های علمیه استان برگزار شد، اظهار کرد: درس بخوانید و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشید.

نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری در ابتدای صحبت‌های خود با استناد بر آیات قرآن گفت: چگونه نام زن فرعون که همسر یک ستمگر بود در قرآن آمده است؟؛ زن فرعون با صبر، استقامت و ایمانی که به خداوند متعال داشت و با تمام سختی‌ها پای عقاید خود ایستاد.

وی در ادامه تصریح کرد: شما باید خودسازی و مراقبت از نفس داشته باشید و در قدم بعدی، امر به معروف و نهی از منکر کنید.

آیت الله موسوی اصفهانی در ادامه عنوان کرد: حتی در صورت جواب ندادن امر به معروف، نگران نباشید زیرا به وظیفه خود عمل کرده‌اید.

نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: درس بخوانید و با درس خواندن، خود را به بهترین مدارج بالا در سطح علمی و کشور ایران برسانید.

وی در پایان افزود: گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشید و با رساندن فرمایشات ایشان به بقیه افراد و دانش‌آموزان مدارس، جهاد تبیین انجام دهید که این بهترین جهادها است.