یک کارشناس با اشاره به دیدار پرسپولیس مقابل چادرملو گفت: سرخپوشان نتوانست مانند دیدارهای گذشته در این بازی عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد، آنها نمایش ضعیفی داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر شنبه (۱۴ مهر) رو در روی تیم فوتبال چادرملو اردکان قرار گرفت که این بازی با گل دقیقه ۵+ ۹۰ گئورگی گولسیانی با برتری شاگردان خوان کارلوس گاریدو به اتمام رسید تا سرخ پوشان با دو امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به سپاهان در مکان دوم جدول قرار گیرند.

مجتبی شیری بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با این بازی اظهار داشت: با توجه به آماده نبودن ورزشگاه آزادی پرسپولیس در هر بازی میهمان است و هواداران این تیم آن طور که باید نمی‌توانند به حمایت از تیم خود بپردازند. پس از سال‌ها بازی در ورزشگاه تختی برگزار شد و شرایط اصلاً برای بازیکنان خوب نبود و دو بازیکن هم مصدوم شدند.

او ادامه داد: تیم چادرملو بسیار بسته بازی می‌کرد و بازیکنان پرسپولیس هم از فضاهایی که برای آنها در طول بازی ایجاد می‌شد تا به دروازه حریف نزدیک شوند نتوانستند استفاده کنند و عملکرد آنها اصلا در حد بازی‌های گذشته نبود. نمایش شاگردان گاریدو در این بازی دلچسب نبود و جای شکر دارد که توانستیم در لحظات پایانی نتیجه را به سود خود به پایان برسانیم.

شیری در پاسخ به این سوال که پرسپولیس چرا در نیمه دوم برنامه‌ای برای رسیدن به دروازه حریف نداشت، گفت: بازی به بازی فرق دارد و هرچه رو به جلو می‌رویم تیم‌هایی که با پرسپولیس بازی می‌کنند بازیکنان و نحوه عملکرد آنها را بهتر آنالیز می‌کنند و با برنامه مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند و همین موضوع کار را برای بازیکنان این تیم سخت می‌کند.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: نبود چند بازیکن از جمله اوستون ارونوف در عملکرد ضعیف پرسپولیسی‌ها بی تأثیر نبود و اگر این بازیکن در زمین حضور داشت می‌توانست به پرسپولیس کمک کند. این بازیکن راحت نفرات رو به روی خود را از پیش رو بر می‌دارد و حرکات انفرادی او باعث می‌شود تا موقعیت‌های زیادی برای پرسپولیس در هر بازی ایجاد شود.

شیری درباره شرایط پرسپولیس برای صعود از مرحله گروهی خود در رقابت‌های آسیایی گفت: شرایط از لحاظ فوتبالی برای پرسپولیس خیلی سخت و بازیکنان باید خود را برای رقابت‌های آسیایی به ۱۰۰ درصد آمادگی برسانند. امیدوارم بازیکنان مصدوم و سایر نفرات را گاریدو برای بازی با السد قطر به همراه داشته باشد.