رئیس ستاد ۱۳ آبان با بیان اینکه اعلام همبستگی با جبهه مقاومت در ۱۳ آبان اتفاق می‌افتد، گفت: آمریکا به صهیونیست‌ها برای کودک کشی پول و سلاح می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی رئیس ستاد ۱۳ آبان در جمع خبرنگاران گفت: ۱۳ آبان امتحان متفاوت است و تقارن دارد با چهلم جنایت‌های شرم آور آمریکا در منطقه که بیش از هر روز می‌دهد لقب‌هایی که امام خمینی رحمت الله به آمریکا به عنوان رأس متجاوزین تجاوز کارها و وحشی‌گری‌ها به عنوان ام الفساد قرن بیان کرده بودند؛ صحیح است و این برای همه مردم دنیا ثابت می‌شود و نسل امروز به چشم خود می‌بیند.

وی افزود: چهلمین روز شهید مجاهد کبیر حجت الاسلام المسلمین سید حسن نصرالله مقارن با روز ۱۳ آبان است و باشکوه و عظمت که مردم سال‌ها در این یوم الله حماسه‌های آفریدند امسال با عظمت بیشتری این مراسم را برگزار می‌کنند.

رئیس ستاد ۱۳ آبان بیان کرد: از اول آبان در تمام مدارس کشور برنامه‌های ویژه‌ای به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان برگزار خواهد شد. برنامه‌های دانش آموزی به صورت خودجوش توسط خود دانش آموزان اجرا خواهد شد. نقش آفرینی کامل در مراسم ۱۳ آبان توسط دانش آموز صورت می‌گیرد و آنها شاهد کودک‌کاری رژیم صهیونیستی هستند که ۱۶ هزار کودک در غزه به شهادت رسیدند. همبستگی با دانش آموزان شهید در عهده دانش آموزان خودمان است.

سردار نقدی گفت: همچنین به ابتکار دانشجویان ایرانی یادواره فاتحان شهید از یک هفته قبل از ۱۳ آبان به یاد ده‌ها دانشجوی شهید فاتح لانه جاسوسی ر دانشگاه‌های کشور برگزار خواهد شد در دانشگاه‌های این شهدا برگزار خواهد. همچنین مراسمی در شهرستان محل زادگاه این شهدا برپا خواهد شد.

وی ادامه داد: لایحه بازگشت ثروت‌های غارت شده توسط رژیم شاه که به آمریکا انتقال پیدا کرده، تنظیم شده و در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. همچنین طبق وعده سازمان صدا و سیما آرشیوهای افشاگری‌های دانشجویان پیرو خط امام در لانه جاسوسی را در معرض دید عموم قرار خواهند داد تا نسل جدید با این اسناد تاریخی آشنا شوند.

رئیس ستاد ۱۳ آبان همچنین در پاسخ به این پرسش خبرنگار ملک در مورد اهمیت مراسم یوم الله ۱۳ آبان امسال با توجه به جنایت‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان و به شهادت رساندن فرماندهان جبهه مقاومت، جویا شد، گفت: اهمیت مراسم امسال اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و لبنان هست آنها زیر بمباران وحشیانه و جنایت‌های آمریکا قرار دارند چندین بار زاغه‌های رژیم صهیونیستی خالی شده از بس که بمب بر سر مردم بی‌دفاع غزه و لبنان ریخت و این‌ها مجدد توسط آمریکایی‌ها تأمین شد و حتی صهیونیست‌ها پولشان ته کشید آمریکایی‌ها به آنها پول دادند.

سردار نقدی ادامه داد: ۱۴.۳ میلیارد دلار در آبان ۱۴۰۲ بر اساس تصویب کنگره به صهیونیست‌ها از سوی آمریکا کمک شد. ۲۶ میلیارد دلار نیز در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ کمک کردند و برای تأمین روحیه نتانیاهو نخست وزیر منحوس رژیم صهیونیستی او را به کنگره آمریکا دعوت کردند و ۵ دقیقه ایستاده تشویقش کردند و کف زدن دو هورا کشیدند و در طول سخنرانی ۴۴ دقیقه‌ای او ۴۰ بار ایستادند و او را تشویق کردند که به او برای کودک‌کشی روحیه دهند.

وی گفت: امام فرمودند آمریکا شیطان بزرگ و ام الفساد قرن است این برای همه مردم نمایان شد. و باید جواب این جنایت‌ها را بدهد. در حوادث اخیر منطقه ثابت شد که دولت رژیم صهیونیستی یک یگان از ارتش آمریکا است. و تحلیلی که می‌گویند نتانیاهو برای نجات شخص خودش این اقدام‌ها را انجام می‌دهد چنین نیست بلکه او برای رژیم پیاده نظام آنهاست.