گرگان- استاندار گلستان گفت: امروز تبادل بین جبهه حق و باطل به اوج خود رسیده و اگر دشمن سیدحسن نصرالله که شاگرد مکتب امام حسین(ع) است را به شهادت رساندند شاهدیم که زینب‌های زمانه امروز هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌محمد زنگانه ظهر یکشنبه در مراسم تجمع مادران مقاومت که در حسینیه ثارالله سپاه گرگان برگزار شد، اظهار کرد: مگر می‌شود ما بگوییم مسلمانیم و ندای یک مظلوم را بشنویم و به آن پاسخ ندهیم.

وی افزود: اگر نسبت به صدای مظلوم بی‌تفاوت باشیم ما مسلمان نیستیم و این فرهنگی بود که امام خمینی (ره) به ما آموختند و نقش شما بانوان و مادران در این عرصه یک نقش بی‌بدیل است.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه ما نقش بانوان را در دفاع مقدس دیدیم اما اوج این نقش، نقش حضرت زینب (س) پس از واقعه عاشورا است، گفت: یزیدیان فکر کردند پس از شهادت امام حسین (ع) آن اتفاقات در همان جا دفن می‌شود اما دیدید که رسالت حضرت زینب (س) باعث شد این واقعه در تاریخ ماندگار شود.

وی یادآور شد: امروز تبادل بین جبهه حق و باطل به اوج خود رسیده و اگر آنها سیدحسن نصرالله که شاگرد مکتب امام حسین (ع) است را به شهادت رساندند، شاهدیم که زینب‌های زمانه امروز هستند.

زنگانه اظهار کرد: صلابت رهبر عزیزمان را در نماز جمعه تاریخی دیدید و این صلابت و مقاومت وبصیرت کمک خواهد کرد که تومار صهیونیسم را در هم بپیچیم.

وی افزود: همه مراکز فساد و فتنه در دنیا وابسته به رژیم جعلی اسرائیل و آمریکا است.