رشت- بازرس کل گیلان گفت: امنیت و آرامش امروز جامعه ما مرهون جان فشانی و اقتدار خادمان پرتلاش، فداکار و متعهد در پلیس است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد آقایی بعد از ظهر یکشنبه به مناسبت هفته فراجا در دیدار با سردار ملکی فرماندهی انتظامی گیلان دیدار با تاکید بر لزوم حمایت از نیروهای جان بر کف پلیس کشور اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز جامعه ما مرهون جان فشانی و اقتدار خادمان پرتلاش، فداکار و متعهد در پلیس است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم فراجا، این هفته را به سردار ملکی و همکاران ایشان تبریک گفته و خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) فرمودند نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور است.

بازرس کل استان گیلان ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های نیروهای جان بر کف انتظامی استان، افزود: همین تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی سردار ملکی و فرزندان استان در پلیس باعث گردیده که چند سال متوالی پلیس گیلان در ارزیابی‌های کشوری در رتبه نخست قرار گرفته است.

در این دیدار سردار ملکی نیز ضمن تشکر از بازرس کل گیلان و همراهان بابت تبریک هفته فراجا، پلیس را یار و همراه مردم در کشور خواند و افزود: فرزندان این سرزمین در فراجا در تمام نقاط کشور اعم از شهرها و راه‌ها و حتی مرزها از جان خود برای امنیت و آسایش مردم عزیز ایران گذشته‌اند.

وی تاکید کرد: تا زمانی که پلیس حضور دارد اجازه عرض اندام و گردن کشی به خلاف کاران و تهدید کنندگان امنیت مردم نخواهد داد.