سنندج_نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و رییس شورای زکات کشور گفت: فریضه الهی زکات برکات زیادی دارد و باید مردم را با برکات این فریضه آشنا کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن ربانی ظهر یکشنبه در جلسه شورای زکات کردستان تاکید کرد: لازم است تا مردم را برکات پرداخت زکات آشنا کنیم تا بدانند چه میزان خیر و برکت در این فریضه وجود دارد.

وی اعتمادسازی را از دیگر اقدامات مهم دولت در راستای تشویق و ترغیب مردم به سمت پرداخت زکات دانست و عنوان کرد: در این راستا اقداماتی صورت گرفته است اما کافی نیست و باید این روند افزایش پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به حمایت‌های صورت گرفته از دولت در راستای زمینه پرداخت زکات اشاره کرد و بیان داشت: لازم است تا اعضای شورای زکات استان مطالبه‌گر باشند تا بتوانیم در راستای رفع محرومیت در کشور پیشتاز باشیم.

حجت الاسلام ربانی به عملیات وعده صادق ۲ اشاره کرد و ابراز داشت: عملیات وعده صادق ۲ با اقدام بزرگ سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رقم خورد و موجب شادی دل مسلمین جهان شد.

وی با اشاره به دفاع ایران اسلامی از مظلومان خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره در راه دفاع از مظلومان گام برداشته و صدای رسای مردمان بی گناه غزه است و در این مسیر ثابت قدم است.