اکران مردمی مستند «اسرائیلیسم» با دوبله اختصاصی عماریار آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی عماریار، اکران مردمی مستند «اسرائیلیسم» از جدیدترین و جنجالی‌ترین مستندها با موضوع ماهیت اسرائیل که توسط کارگردانان یهودی تهیه و برنده جایزه‌های متعدد از جشنواره‌های بین‌المللی شده است، با دوبله اختصاصی عماریار آغاز شد.

مستند بلند «اسرائیلیسم»، روایتی غیرمتعصبانه از زندگی ۲ جوان یهودی آمریکایی است که با باور «دفاع از اسرائیل تا آخرین قطره خون» بزرگ شده‌اند. چندی بعد به علت اتفاقاتی، هر ۲ از مسیر خود باز می‌گردند و به جنبش‌های ضد صهیونیستی می‌پیوندند.

این مستند که تولید گروهی از جوانان یهودی آمریکا است، تلاش کرده تا با نگاهی فارغ از تعصبات قومی و مذهبی و با دیدی نقادانه، مسائل جامعه یهودیان آمریکا و شکاف نسلی بین جوانان و نسل قدیم یهودیان در رابطه با موضوع رژیم صهیونیستی را بررسی کند و نشان دهد که اعمال آپارتاید، استعمارگری، شهرک‌نشینی و خشونت اسرائیل در فلسطین، نگرش یهودیان جوان آمریکایی نسبت به این کشور موسوم به یهودی را تغییر داده است.

این مستند همچنین با بررسی چگونگی آموزش و تربیت نسل جدید یهودی‌های آمریکا بر مبنای هویت یهودی، مخاطب را با مسائل جدیدی از مناقشه فلسطین و اسرائیل در بین اصلی‌ترین حامیان رژیم صهیونیستی، آشنا می‌کند.

«اسرائیلیسم»، در ایران و سکوی عماریار با استقبال مخاطبان همراه بوده به حدی که در این روزها از آن به‌عنوان پربیننده‌ترین مستند سیاسی یاد می‌شود و در ایالات متحده به صدر جدول مستندهای اپل‌تی‌وی رسیده و در جشنواره‌های مختلفی شرکت کرده است. این اثر برنده جایزه بهترین مستند از جشنواره‌های «فیلم آریزونا»، «فیلم تگزاس» و «فیلم یهودی سانفرانسیسکو» در سال ۲۰۲۳ شده است.

علاقه مندان می‌توانند با اکران مستند «اسرائیلیسم» در مساجد، دانشگاه‌ها، مدارس، سالن‌های شهر و …، در حمایت از فلسطین و جبهه مقاومت گام بردارند. برای اکران این مستند، از طریق سایت اکران مردمی به این نشانی درخواست خود را ثبت کنید.