سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری گفت: صنعت هوانوردی نیازمند بازمعماری است و تحقق این مهم و فراتر رفتن از وضع موجود، ارائه خدمات مطلوب و بهتر، نیازمند همیاری و همکاری متخصصان و کارشناسان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین پور فرزانه سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به جایگاه و اهمیت نیروی انسانی و رضایت شغلی کارکنان در تحقق اهداف سازمانی اشاره کرد و گفت: تخصص گرایی و فعالیت افراد در رشته‌های تحصیلی مرتبط، اصل مهم و اساسی در افزایش اثربخشی به‌شمار می‌رود؛ بنابراین علاوه بر مسائل معیشتی از جمله حقوق و مزایا، توجه به تخصص گرایی منجر به ایجاد فضای آرام، تخصصی و در نهایت ارتقا رضایت شغلی خواهد شد.

وی در ادامه به برنامه‌ها و طرح‌های پیش رو اشاره کرد و گفت: توسعه اهداف و برنامه‌های سازمان هواپیمایی کشوری مستلزم همیاری و همکاری شما متخصصان و کارشناسان است و چنانچه بخواهیم به اهداف مد نظر از جمله اصلاح رویه‌ها و توسعه این صنعت دست یابیم باید از راهبردها و مشاوره‌های تخصصی شما بهره‌مند شویم.

پور فرزانه ضمن تاکید بر رشد برون‌زا به جای رشد درون‌زا به منظور تسریع در ارائه خدمات و بالا بردن کیفیت خدمات، تصریح کرد: صنعت هوانوردی کشور نیازمند باز معماری است و تحقق این مهم و فراتر رفتن از وضع موجود، ارائه خدمات مطلوب و بهتر، نیازمند همیاری و همکاری شما متخصصان و کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری است.

سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به پیشبرد اهداف عالیه صنعت هوانوردی و تاکید بر تولید بومی سازی صنعت، افزود: کارشناسان و متخصصان این سازمان به عنوان مشاورهای من هستند و از نظرات تک‌تک شما برای پیشبرد صنعت هوانوردی بهره‌مند خواهم شد.