بابل- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از تشکیل ستاد عملیات تبلیغات جنگ در حمایت از جبهه مقاومت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار عصر یکشنبه در جلسه وبیناری هم اندیشی برنامه ریزی عملیات‌های فرهنگی در بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت از تشکیل ستاد عملیات تبلیغات جنگ در حمایت از جبهه مقاومت در اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران خبر داد و افزود: همان طوری که افرادی مؤمن و جان برکف در میدان جنگ سخت با دشمنان اسلام در جبهه مقاومت مشغول جهاد شبانه روزی هستند، وظیفه دستگاه‌های فرهنگی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی در این برهه تاریخی تبیین و تشریح خط محتوایی حمایت از جبهه مقاومت است.

حجت الاسلام شریف تبار از جمله برنامه‌های پیشنهادی در راستای حمایت از محور مقاومت و شهدا مظلوم غزه و لبنان را برگزاری سلسله جلسات تبیینی با محوریت تشکل‌های مردمی، حضور فعال در جهاد رسانه‌ای و تبیینی، بهره گیری از ظرفیت مداحان و شاعران آئینی، پاسخ به شبهات فضای مجازی با استفاده از ظرفیت مبلغین و فعالان فرهنگی مذهبی در هیات مذهبی و مساجد و.... عنوان کرد.

در این جلسه که با حضور رؤسای مجامع میان تخصصی وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران همراه بود برنامه‌ها و عملیات‌های پیشنهادی در راستای تبیین و تشریح بزرگداشت مقام شهدا لبنان و غزه و حمایت از جبهه مقاومت به بحث و بررسی گذاشته شد.

در ادامه رؤسای شورای هیئات مذهبی برادران و خوهران، کانون مداحان و شاعران آئینی و مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی به ارائه نظرات و پیشنهادات پرداختند.