سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوع خود، گفت: جلسه با حضور اعضای کمیسیون صنایع و معادن، خودروسازان، قطعه سازان و فعالین این بخش و نمایندگان مردم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا سعیدی مبارکه سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز (یکشنبه ۱۵ مهرماه) کمیسیون متبوع خود، گفت: جلسه با حضور اعضای کمیسیون صنایع و معادن، خودروسازان، قطعه سازان و فعالین این بخش تشکیل و نمایندگان مردم برگزار شد و خودروسازان نیز مسائل خود را مطرح کردند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متأسفانه دلالان نقش بدی را از زمانی که خودرو تولید و تا زمانی که به دست مشتری می‌رسد ایفا می‌کنند، ادامه داد: به صورت مثال خودرویی که قیمت تمام شده آن ۳۰۰ میلیون تومان است، با قیمت ۵۳۰ تومان در اختیار مشتری قرار می‌گیرد که مشکلاتی را به همراه دارد.

وی افزود: یکی دیگر از مسائل مطرح شده در نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن در خصوص اعمال استانداردها بود که مقرر شد بررسی‌های لازم صورت بگیرد تا وضعیت تحویل خودرو استاندارد و غیر استاندارد بررسی شود که آیا تفاوتی بین آن قائل هستند یا خیر؟

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: موضوع تأخیر در ارائه خودروهای ثبت نامی، تعهد ارزی، قیمت دستوری، کیفیت خودروهای تولید داخل نیز مطرح شد.