بندرعباس- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم گفت: حمله و سیلی بعدی ایران به اسرائیل فرصت فرار را هم از صهیونیست‌ها خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه دفاعی و امنیتی اظهار کرد: عملیات «وعده صادق ۲» مظهر اقتدار، شجاعت و صداقت جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام بود و نشان داد که رزمندگان اسلام اهل رجزخوانی‌های بی‌پایه و اساس نیستند بلکه هر آنچه که وعده بدهند در کمال صدق و راستی تحقق پیدا خواهد کرد.

وی افزود: با وجود اینکه چند روزی از عملیات «وعده صادق ۲» گذشته است اما هنوز افکار عمومی جهان درگیر این عملیات هستند؛ ابعاد این عملیات به حدی بزرگ بوده است هیچکس حتی شخص نخست وزیر رژیم جعلی اسرائیل نتوانست آن را انکار کند و از آن به حمله‌ای بی‌سابقه تعبیر کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران نشان داد که در پشتیبانی از مظلومان با کسی تعارف ندارد و همانطور رهبر معظم انقلاب تاکید کرده‌اند حمایت‌های ایران اسلامی از محور مقاومت ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره حملات جنون آمیز رژیم اشغالگر قدس به بخش‌های مسکونی بیروت و لبنان، اظهار کرد: این حملات به زودی با نابودی کامل رژیم اشغالگر قدس برای همیشه به پایان خواهد رسید و مردم غرب آسیا با پاک شدن لکه ننگین صهیونیست در منطقه به آرامش خواهند رسید.

کاظمی تصریح کرد: حمله به بیمارستان، مدرسه و مناطق مسکونی توسط نیروهایی تا بن دندان مسلح هیچ هنری محسوب نمی‌شود در حالی که جمهوری اسلامی ایران در عملیات‌های وعده صادق، پایگاه‌های نظامی و جاسوسی رژیم اشغالگر قدس را هدف قرار داد و تمام قواعد رزم را رعایت کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم تصریح کرد: صهیونیست‌ها خوب می‌دانند که اگر دست از پا خطا کنند این بار موشک‌های جمهوری اسلامی ایران تمام زیرساخت‌هایشان را از بین خواهد برد و این بار حتی برای ترک سرزمین‌های اشغالی یا بازسازی زیرساخت‌های خود فرصتی پیدا نخواهند کرد.