همدان_استاندار همدان گفت:امروزه نیازمند مدیریت جهادی و انقلابی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید ملانوری‌شمسی بعد از ظهر روز یکشنبه در نشست با فرمانده و مسئولین سپاه انصارالحسین (ع) استان، اظهار کرد: مدیریت کشور، به‌ویژه در شرایط کنونی، نیازمند اقدامات جهادی و انقلابی است و مدیران باید با استفاده از دانش، تخصص و تعهد، به سمت کارهای جهشی و جهادی حرکت کنند تا بتوانیم با کشورهای پیشرفته دنیا رقابت کنیم.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره) با اعتقاد به عزت و کرامت انسان‌ها، هدف اصلی انقلاب را حفظ حرمت و عزت ملت معرفی کردند، گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران با شعار استقلال، آزادی و ایستادگی در برابر ظلم و ستم به کشورهای دیگر الهام بخشید.

وی افزود: قدرت و عظمت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه سپاه پاسداران، در دفاع از کشور و انقلاب اسلامی، نشان‌دهنده تلاش‌های مردم و همراهی آنها از ابتدای انقلاب است.

استاندار همدان تاکید کرد: سپاه پاسداران نه تنها در دوران دفاع مقدس، بلکه در سال‌های پس از آن نیز در حوزه‌های مختلفی همچون سازندگی، توسعه زیرساخت‌ها، و مسائل اجتماعی و فرهنگی، نقش فعال و مؤثری ایفا کرده است.

ملانوری‌شمسی با بیان اینکه توانمندی‌ها و مهارت‌های این نهاد انقلابی در ایجاد زیرساخت‌های لازم و امکانات لجستیکی، قابل تقدیر است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب با تکیه بر مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف از جمله؛ اجتماعی، فرهنگی و امنیتی، سرمایه‌گذاری‌های طولانی‌مدت انجام داد و این سرمایه‌گذاری‌ها امروز به نتیجه رسیده و منجر به قدرت و اقتدار کشور در عرصه‌های مختلف شده است.

وی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی به‌عنوان یکی از سیاست‌های کلیدی نظام جمهوری اسلامی، می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را حل کند و توجه به ظرفیت‌های محلی و توانمندسازی مردم در مناطق کمتر توسعه‌یافته، از جمله سیاست‌هایی است که باید در دستور کار قرار گیرد و به طور عملیاتی اجرا شود.

استاندار همدان تصریح کرد: اتحاد و همبستگی ملی یکی از اساسی‌ترین اصول برای پیشرفت و توسعه کشور است و کنار گذاشتن اختلافات جناحی و تمرکز بر منافع ملی، می‌تواند مسیر حرکت کشور به سمت رشد و توسعه را هموارتر کند و باعث ایجاد اعتماد و امید در بین مردم شود.