بندرعباس- رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: دانشجویان به عنوان نبض جامعه حتماً باید در صحنه مبارزه علیه ظلم حضور داشته باشند و برابر ظلم و جور مستکبران عالم سکوت نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی جاودان یکشنبه شب در اجتماع دانشجویی «آرمان آزادی» که در پردیس دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: گاهاً برخی از دانشجویان از بعضی از اساتید می‌پرسند که چرا جوانان دهه ۴۰ و ۵۰ انقلاب کردند و به خیل عظیمی از مردم برای پیروزی انقلاب پیوستند.

جاودان گفت: در پاسخ به این دسته از دانشجویان باید گفت انقلاب اسلامی ایران برای تکامل ارزش‌های انسانی در جامعه و از بین رفتن ظلم‌های تحقق پیدا کرد و اراده مردم منطبق بر این بود که به بی‌عدالتی‌هایی که توسط طاغوت ایجاد شده بود پایان دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: اگر تاریخ را مطالعه کنید همیشه بین حق و باطل مبارزه و مقابله وجود داشته است و به گواهی تاریخ همواره حق بر باطل پیروز بوده است.

وی عنوان کرد: شهدا نه تنها برای مسلمانان بلکه برای انسانیت جان خود را فدا کردند و امروز می‌طلبد دانشجویان نیز بر این موضوع واقف باشند و در مسیر شهدا گام بردارند.

جاودان با بیان اینکه تمامی دانشجویان مانند فرزندان من هستند، خاطرنشان کرد: دانشجویان به عنوان نبض جامعه حتماً باید در صحنه مبارزه علیه ظلم حضور داشته باشند و نباید برابر ظلم و جور مستکبران عالم سکوت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطر نشان کرد: در هر جای عالم که ظلمی اتفاق می‌افتد نباید سکوت کرد و باید طرف مظلوم را گرفت، همین اتفاقی که امروز بین غزه و لبنان و رژیم صهیونیستی می‌افتد و می‌بینیم اسرائیل غاصب چه ظلمی به مردم بی دفاع روا می‌دارد.