بندرعباس - امام جمعه میناب و نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری گفت: طبق ضوابط بین‌المللی دفاع از خود حق مشروع جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن ابراهیمی یکشنبه شب در دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب با تبریک عملیات موفقیت‌آمیز وعده صادق ۲ علیه اشغالگران قدس اظهار کرد: اگر رژیم جعلی اسرائیل بخواهد کوچک‌ترین تعرض به نظام جمهوری اسلامی ایران کند با چند برابر حجم حمله موشکی مواجه خواهد شد و تمامی مواضع این رژیم در منطقه به خطر خواهد افتاد.

وی ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و شهادت سردار رشید اسلام نیل فروشان و همچنین تقدیر و تشکر از فرماندهی کل قوا و سپاه پاسداران بابت عملیات وعده صادق ۲ و حضور میلیونی مردم در نماز جمعه نصر گفت: در نظام جمهوری اسلامی به فضل الهی و همت مسؤولان خدمات ارزشمندی به مردم ارائه شده است که امیدواریم این روند همچنان در شهرستان میناب ادامه شتاب بیشتری پیدا کند.

وی تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم به عنوان ولی نعمتان شناخته می‌شوند که در این خصوص مسئولین باید همه تلاش خود را برای خدمت رسانی به مردم به کار گیرند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه از پیگیری‌های شبانه روزی محمد رادمهر و مدیران شهرستانی در ارائه خدمت به مردم شریف و همچنین توسعه و عمران و آبادانی منطقه تشکر کرد و افزود: مردم سرمایه اصلی نظام و حکومت هستند و تمام مدیران در مسئولیت‌های مختلف جهت خدمتگزاری به مردم باید به صورت شبانه روزی فعالیت کنند.

وی در ادامه به حضور مدیران در مراسم‌های شهرستانی تاکید و گفت: مدیران می‌بایست ضمن حضور میدانی و حضور در میان مردم از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفته و تمام تلاش خود را در جهت رفع دغدغه آنان به کار گیرند.

عملیات وعده صادق ۲ اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید

محمد رادمهر معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب نیز با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله و لزوم الگوگیری از شخصیت و زندگی این شهید والا مقام، گفت: عملیات وعده صادق ۲ که قدرت‌نمایی برادران سپاهی در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی بود، قلوب همه مسلمانان جهان را شاد کرد و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

وی به برگزاری نمازجمعه باشکوه در جمعه نصر به امامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه‌ای مدظله‌العالی اشاره و اظهار کرد: نماز جمعه اخیر با حضور پرشور و کم سابقه مردم به امامت رهبر معظم انقلاب پیام‌های بزرگی به همراه داشت و بار دیگر همراهی مردم با نظام و رهبری را به رخ جهان کشید.

رادمهر ضمن قدردانی از این حضور آگاهانه و بصیرت انقلابی، خدای متعال را برای داشتن رهبری شجاع و زمان شناس و مردمی فهیم شاکریم و همواره برای طول عمر و سلامتی این عمود خیمه نظام، دعا می‌کنیم و به روح همه شهدای عزیز درود می‌فرستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در دین اسلام خدمت رسانی به مردم و حضور در بین مردم به عنوان یکی از صفات بارز و شاخص مدیران می‌باشد گفت: امیدواریم با همراهی و تلاش مجموعه مدیران شهرستان و با استفاده از توان و مشارکت مردم و همراهی و حمایت‌های حضرت آیت الله ابراهیمی با برنامه‌ریزی در زمینه رفع مسائل و مشکلات شهرستان گام برداریم.