قم- رئیس کل دادگستری استان قم گفت: دستگاه قضایی با قدرت از نیروهای انتظامی حمایت و پشتیبانی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری صبح دوشنبه در دیدار فرمانده انتظامی استان، با تبریک هفته انتظامی ضمن قدردانی از زحمات فرمانده و مجموعه انتظامی استان در راستای ارتقا نظم و امنیت در جامعه، اظهار کرد: بحمدالله تعامل بسیار خوبی بین دستگاه قضائی و پلیس در جهت اجرای قانون و حفظ امنیت شهروندان برقرار است و معتقدم با این تعامل و همکاری‌ها بسیاری از مشکلاتی که در راه امنیت و آسایش مردم به وجود می‌آید، قابل حل است.

وی ادامه داد: همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با تعامل با مجموعه انتظامی، امنیت و آسایش مردم را حفظ کرده و با هنجارشکنان و مخلان امنیت و آسایش مردم قاطعانه برخورد کنیم.

رئیس کل دادگستری استان قم با تاکید به اینکه مأموران پلیس دارای ارزش و جایگاه بزرگی در جامعه هستند و دستگاه قضائی با قدرت از نیروهای انتظامی حمایت و پشتیبانی می‌کند، ابراز کرد: یکی از نهادهایی که شبانه روز و بی‌وقفه کمک می‌کند، مجموعه انتظامی است و شغلی که توقف ندارد و باید مورد تقدیر و تشکر همگان باشد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه تعامل، همدلی، هم افزایی و هماهنگی مطلوبی بین فرماندهی انتظامی و دستگاه قضائی استان وجود دارد، بر تلاش مضاعف هر دو دستگاه برای برقراری امنیت در جامعه تاکید کرد.