بجنورد_ فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه رتبه اول را در حوزه کشف جرایم در سطح کشور داریم، گفت: سارقانی که بالای ۴ فقره سرقت داشتند توسط پابند الکترونیکی کنترل می‌شود.

سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون اقدامات بسیار خوبی در حوزه پیشگیری از جرایم خصوصاً سرقت در خراسان شمالی انجام شده است، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون کل جرایم ۲۳ درصد کاهش و کشف جرایم نیز حدود ۴۵ درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خراسان شمالی رتبه اول را در حوزه کشف جرایم در سطح کشور دارد، گفت: سارقانی که بالای ۴ فقره سرقت داشتند توسط پابند الکترونیکی کنترل می‌شوند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه در بحث معتادان متجاهر نیز حدود ۱۴۰۰ نفر معتاد جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شده‌اند، تصریح کرد: اگر زیرساخت‌های کافی در سطح استان وجود داشته باشد در کمتر از ۷۲ ساعت تمام معتادان متجاهر جمع‌آوری می‌شود لذا لازم است تا مسئولان مربوطه پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این بازه زمانی حدود ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف کرده‌ایم که ۸۵ درصد از آن تریاک بوده است، ادامه داد: انتظار ما از مردم عزیز این است که همواره به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس توجه داشته باشند و هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.