شهرکرد_معاونت امور ورزشی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح اوقات فراغت تابستان در رده‌های سنی مختلف در رشته‌های متنوع ورزشی در سراسر استان برگزار شد.

عبدالله جهانبخشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از شرکت ۹۰ هزار نفر در طرح اوقات فراغت تابستان در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در راستای توانمندسازی این قشر افزود: طرح اوقات فراغت تابستان در رده‌های سنی مختلف در رشته‌های متنوع ورزشی در سراسر استان برگزار شد.

معاونت امور ورزشی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: استان دارای ۱۶۰ اماکن ورزشی روباز، سرپوشیده و آبی است که در تابستان سال جاری خدمات لازم را در قالب طرح اوقات فراغت به جامعه هدف ارائه کرده است.

جهانبخشی عنوان کرد: طرح اوقات فراغت تابستان در زمینه‌های آموزش رشته ورزشی، برگزاری مسابقات، همایش‌های فرهنگی و ورزشی، جشنواره‌های بازی‌های بومی محلی در راستای بهینه سازی و بهره‌مندی جامعه هدف از تعطیلات تابستان مدارس برگزار شده است.

وی ورزش را لازمه تندرستی، شادابی، نشاط و پویایی جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: ورزش نقش مهم و اثرگذار در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد و با توسعه فرهنگ ورزش می‌توان هزینه‌های درمانی را نیز به حداقل میزان رساند.