کرمان_ نوجوانان کرمانی در بیانیه ای ضمن حمایت از جبهه مقاومت، جنایات رژیم منحوس صهیونیستی در غزه و لبنان را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن بیانیه نوجوانان کرمان در حمایت از جبهه مقاومت آمده است:

بسم الله القاصم الجبارین

امت بزرگ جهان اسلامی و ملت شریف و قهرمان، نوجوانان مقاومت جهان اسلام

امروز در منطقه غرب آسیا، شاهد ظلم‌های فراوان رژیم صهیونیستی و نقض عدالت و انسانیت توسط این رژیم غاصب هستیم.

رژیم جلادی که در میانه میدان، توان هم آوردی و رویارویی با مجاهدان و مبارزان قهرمان جریان مقاومت را ندارد، انتقام خود را از زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع می‌گیرد.

نوجوانان دیار سلیمانی به عنوان نسلی تمدن ساز و مقاوم، همانطور که در دوران دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی خلق کردند و شهدای بی بدیلی همچون شهید حسن یزدانی فاتح اروند را تقدیم راه توحید و عدالت کردند، امروز هم با تمام توان و با اراده‌ای محکم و پولادین در میدان حاضر اند و در آینده‌ای نزدیک، پرچم پرافتخار مجاهدت و آزادگی را به دست مولای مظلومان و مقتدای خداپرستان (عج) می‌رسانند.

خداوند فرموده که ظالمین در زمین جز نابود شدگان هستند. شرط تحقق این وعده الهی، درس گرفتن از فرهنگ سرخ عاشورا، الگو گرفتن از حضرت علی اکبر (ع)، ولایت پذیری و تبعیت از امام خامنه ای (حفظه الله)، حفظ اتحاد و همبستگی و برادری و نزدیک شدن قلب‌ها به یکدیگر است.

اگر اینگونه بودیم، قطعاً نصرت الهی شامل حال ما می‌شود و مانند نوجوانان مظلوم و مقتدر غزه و لبنان، در زیر باران بمب و آتش و گلوله، اراده خود را بر دشمن تحمیل کرده و به فرموده سیدالشهدای مقاومت، همه تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کنیم.

در پایان، از ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی که یک بار دیگر، پرچم اقتدار ایران را در منطقه برافراشتند و اثبات کردند در میدان دفاع از حقیقت، انسانیت و عدالت، ثابت قدم هستند، تشکر می‌کنیم.

همچنین نسبت به نوجوانان جهان اسلام، ابراز محبت و دوستی می‌کنیم و به آنها می‌گوئیم خداوند حامی مستضعفان و مظلومان است و با استقامت و پایمردی، به زودی قله‌های عزت، عظمت و بزرگی را فتح خواهیم کرد.

من الله التوفیق
و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته