گروه موسیقی «نسل خلیل» شامگاه پانزدهم مهر در تالار وحدت به اجرای کنسرت پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، کنسرت گروه «نسل خلیل» به سرپرستی هژیر مهرافروز شامگاه یکشنبه پانزدهم مهر در تالار وحدت تهران برگزار شد.

محمدجواد ظریف و برخی دیگر از مسئولان و هنرمندان به دیدن این کنسرت نشستند.

در میانه برنامه هژیر مهرافزوز پس از اجرای ۲ قطعه با کلام، با حضار صحبت کرد. وی پس از خوشامدگویی به حضار از آنها بابت حضورشان تشکر در کنسرت تشکر کرد و برای مردم ایران خیر و برکت طلب کرد.

در ادامه پس از اجرای ۲ قطعه با کلام، یک قطعه گروه‌نوازی شد و سپس حاضران تکنوازی عود را شاهد بودند.

هژیر مهرافروز در بخش دیگری از کنسرت با بیان اینکه او و اعضای گروهش همواره برای دیدن مخاطبان لحظه‌شماری می‌کنند گفت: در کنسرت قبلی پدرم درگیر بیماری بود و عمل قلب باز داشت و من مدام مسیر کرمانشاه و تهران را می‌پیمودم. در چنین اوضاعی اجرا برای ما کاری سخت بود. چون در همان زمان پدر در اتاق احیا بودند. وی در ادامه قطعه «سماع» را پدرش تقدیم کرد.

وی در بخش دیگری از برنامه به تک‌نوازی تنبور پرداخت که با استقبال مخاطبان همراه بود. دف نیز ساز دیگری بود که توسط شهریار نظری نواخته شد.

«ناز آفرین»، «شراب ارغوانی»، «شوق وصل» (بی کلام)، «یار مرا»، «گل و بهار»، «گوش کشان»، «عاشقی»، «تو دیدی»، «تو مرو»، «سحری»، «بروید ای حریفان» آثاری بودند که در این کنسرت اجرا شدند. این در حالی است که ۲ قطعه «کنج میخانه»، «گوش کشان» برای اولین بار در کنسرت اجرا شدند.

اعضای گروه «نسل خلیل» عبارتند از: سرپرست و خواننده گروه : هژیر مهرافروز (سرپرست و خواننده گروه)، از شهریار نظری (نوازنده دف)، امین یساولی (نوازنده عود)، داریوش چاوشی (نوازنده سازهای کوبه‌ای)، امین رحیمی (نوازنده دودوک)، سید میثم احمدی (مدیر اجرایی)، پرند احمدی (مدیر روابط عمومی)، شادی گودرزی (طراح لباس)، مرضیه طبرستانی ، فریده ملکی ، کامران احمدی (عوامل اجرایی).

این کنسرت با مدیریت میثم احمدی و همکاری موسسه فروغ فلق برگزار می‌شود.