مراسم معارفه و تکریم معاون جدید فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت فردا سه شنبه ۱۷ مهرماه در سالن امام جواد(ع) با حضور کارکنان و مسوولان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، مراسم معارفه و تکریم معاون جدید فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت فردا سه شنبه ۱۷ مهرماه از ساعت ۸ صبح در سالن امام جواد (ع) با حضور کارکنان و مسوولان برگزار خواهد شد.

در این مراسم که با حضور ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار خواهد شد، از زحمات و تلاش‌های سه ساله عباس شیراوژن معاون پیشین فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت تقدیر و مسعود حبیبی به عنوان معاون جدیدفرهنگی و دانشجویی این وزارتخانه معرفی می‌شود.

در این مراسم که با حضور معاونان، مدیران وزارت بهداشت و جمعی از کارکنان وزارتخانه برگزار می شود، ظفرقندی، وزیر بهداشت، حکم معاونت فرهنگی و دانشجویی را به مسعود حبیبی اعطا کرده و از تلاش‌های شیراوژن قدردانی خواهد شد.

پخش کلیپ از عملکرد سه ساله معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، سخنرانی مقام عالی وزارت بهداشت، ارائه گزارش عملکرد توسط معاون پیشین فرهنگی و دانشجویی و… از جمله برنامه های مراسم معارفه و تکریم معاون جدید فرهنگی ودانشجویی وزارت بهداشت است.