بوشهر- تولیت آستان حضرت معصومه (س) و امام جمعه قم گفت: شهدای خلیج فارس کار بزرگ خود را با اراده و قدرت خدا انجام دادند تا ابهت آمریکا در خلیج فارس فرو بریزد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر دوشنبه در آئین «بوشهر، پایتخت مقاومت» اظهار کرد: استان بوشهر در فداکاری و مقاومت الگوی تمام مردم ایران است.

تولیت آستان حضرت معصومه (س) افزود: نهضت ما با ازجان‌گذشتگی شکل گرفت و ادامه یافت و اکنون نیز همگی آماده دفاع از دین و انقلاب و کشور هستند.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به سالروز عملیات طوفان‌الاقصی گفت: کاری که حماس در سال گذشته در چنین روزی انجام داد به‌گفته رهبر معظم انقلاب، رژیم صهیونیستی را ۷۰ سال پیش برگرداند؛ که به‌معنای زمان حضور آنان در سرزمین فلسطین و غصب زمین‌های ساکنان و آغاز جنایت‌هایشان است و ان‌شاءالله به‌زودی بر پایه وعده الهی نابود خواهد شد.

وی با گرامیداشت یاد و نام شهید سید حسن نصرالله گفت: این سید بزرگ و این رهبر مقاومت برای مدیریت امور حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی، در مقرهای زیرزمینی مستقر می‌شدند و گاهی حتی تا ۶ ماه نور خورشید را نمی‌دیدند.

امام جمعه قم افزود: سید حسن نصرالله هم با جسم و روح خود آمد و در یاری دین خدا با کودک‌کشان صهیونی و فرهنگ شیطان کارزار کرد و هم شهادت ایشان «جاء نصرالله والفتح» است و موجب نصرهای فراوانی در برابر گروهی که خود را قوم برتر و دیگران را حیوان می‌دانند، خواهد شد.

وی با یاد کردن از شهید نادر مهدوی و دیگر شهیدان خلیج فارس، اضافه کرد: این کار بزرگ با اراده و قدرت خدا انجام شد تا ابهت آمریکا در خلیج فارس فروبریزد. حتی انقلاب اسلامی و پیروزی‌ها در عملیات‌های دفاع مقدس نیز به‌گفته حضرت امام (ره) کار خدا بود.

آئین «بوشهر، پایتخت مقاومت» در سالروز عملیات پاسداران نیروی دریایی در نبرد رودررو با آمریکا و شهادت شهدای خلیج فارس و همچنین سالروز عملیات طوفان‌الاقصی حماس علیه رژیم صهیونیستی در سالن ۹ دی بوشهر برگزار شد.