بوشهر- امام جمعه دشتی بر حمایت از ورزش کشتی تاکید کرد و گفت: مربیان و ورزشکاران منش پهلوانی و اخلاق‌مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی زاهد دوست ظهر دوشنبه با حضور در محل تمرینات تیم کشتی شهر خورموج، برای کشتی‌گیران این تیم در مسابقات پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

امام جمعه دشتی ضمن تأکید بر اهمیت ورزش در جامعه، نوجوانان را سرمایه‌های آینده دشتی خواند و ابراز امیدواری کرد که در آینده، شاهد افتخارآفرینی و قهرمانی این جوانان در سطوح ملی و بین‌المللی باشیم.

وی همچنین بر نقش کشتی به‌عنوان ورزش ملی و مذهبی ایران اشاره کرد و یادآور شد: مربیان و ورزشکاران منش پهلوانی و اخلاق‌مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام زاهد دوست ضمن نظارت بر تمرینات کشتی‌گیران و شنیدن مشکلات و خواسته‌های مربیان از خانه کشتی جدید شهرستان بازدید کرد و برای تسریع در تکمیل این پروژه با امکانات مدرن و شایسته مردم شهرستان دشتی، پیگیری‌های لازم را از مسئولان مربوطه انجام داد.

لزوم توجه به ورزش کشتی در دشتی

جواد حاجی‌زاده، رئیس هیأت کشتی شهرستان دشتی نیز گفت: این بازدید و تعاملات حاصل از آن می‌تواند گامی مهم در توسعه زیرساخت‌های کشتی و پرورش استعدادهای ورزشی در شهرستان باشد.

حاجی‌زاده افزود: حضور امام جمعه و پیگیری‌های ایشان، به‌ویژه در موضوع تکمیل پروژه خانه کشتی با امکانات مدرن، نویدبخش آینده‌ای روشن برای ورزش کشتی در دشتی است.

وی همچنین بر لزوم حمایت همه‌جانبه از این ورزش تاکید کرد و اظهار داشت: توجه به پرورش استعدادهای جوان می‌تواند این شهرستان را به یکی از قطب‌های کشتی کشور تبدیل کند.

برچسب‌ها