قم- رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: عملیات نیروهای مسلح در وعده صادق ۲ تجلی آشکار وعده الهی است و نشان از قدرت و اراده ایران در دفاع از کیان وطن و اسلام دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله امراللهی ظهر دوشنبه در صد و سی و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم اظهار کرد: عملیات نیروی‌های مسلح در وعده صادق ۲ تجلی آشکار وعده الهی است و نشان از قدرت و اراده ایران در دفاع از کیان وطن و اسلام دارد که رژیم پوشالی و جنایتکار صهیونیستی را به جای خودش نشاند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: رژیم صهیونیستی هرچقدر تلاش کند که اخبار را سانسور کند، قطع به یقین به جایی نمی‌رسد و کاهش روحیه اجتماعی و موج معکوس این رژیم افول آنها را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: نخبگان باید در این سانسور خبری با پیروی از جهاد تبیین ابعاد این عملیات را برای جامعه روشنفکری، تبیین و تحلیل کنند.

امراللهی تصریح کرد: هفته نیروی انتظامی را به کل نیروهای حافظ امنیت تبریک می‌گوئیم اگر این مجموعه نباشد مهمترین نعمت امنیت را از دست می‌دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: اگر به کشورهای اطراف با دقت نگاه می‌کنیم، خیلی‌ها می‌خواهند در ایران حضور داشته باشند و مهمترین دلیل آن امنیت است‌

امراللهی گفت: در شهر قم دستگاه‌های مختلف خدمت می‌کنند و قطعاً خدمت فراجا غیر قابل انکار است و امنیت و آرامش شهر کریمه اهل بیت علیهم اسلام امروز به برکت زحمات نیروی انتظامی و امنیتی است.

وی ادامه داد: شهر قم به لحاظ درآمدهای مالیاتی در رتبه ۱۹ کشور و به لحاظ دریافت اعتبارات ملی در رتبه ۳۱ کشور قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه قم تنها شهر ۲۴ ساعته است و بیشتر مناسبت‌ها در شهر قم انجام می‌شود: خاطرنشان کرد: به مسئولان تاکید می‌کنیم تا ضمن برقراری امنیت نسبت به تشکیل کلانتری‌ها اقدام داشته باشند و این باید تا به امروز محقق می‌شد.