بر اساس فراخوان سومین مسابقه بین‌المللی کارتون، کاریکاتور و پوستر «هولوساید»، هنرمندان تا ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۳ برابر با ۵ دسامبر ۲۰۲۴ مهلت دارند آثار خود را ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، فراخوان سومین مسابقه بین‌المللی کارتون، کاریکاتور و پوستر «هولوساید» ۲۰۲۴ امروز دوشنبه ۱۶ مهر ماه مصادف با هفتم اکتبر و همزمان با سالگرد عملیات «طوفان الاقصی» منتشر شد.

همچنین نشست خبری سومین مسابقه بین المللی کارتون، کاریکاتور و پوستر «هولوساید» ۲۰۲۴ نیز در همین روز با حضور محمدحسین نیرومند، مسعود نجابتی، سیدمسعود شجاعی طباطبایی و سید امیر ناصر جاوید قائم‌مقام و معاون بین‌الملل حوزه هنری برگزار شد. دبیری رشته کارتون و کاریکاتور «هولوساید» برعهده محمدحسین نیرومند و سیدمسعود شجاعی طباطبایی و دبیری رشته پوستر «هولوساید» برعهده مسعود نجابتی است.

سومین دوره مسابقه «هولوکاست» با نامی متفاوت به دلیل تشدید نسل‌کشی‌های صهیونیست‌ها در فلسطین و لبنان برگزار خواهد شد. رژیم صهیونیستی فاجعه ای بسیار فراتر از نسل کشی و کشتار مستقیم مردم را دستور کار خود قرار داده است که به معنی نابودی کامل بافت اجتماعی و زیست‌محیطی غزه به منزله نابودی کامل فلسطین و مردم این کشور است. یکی از دلایل تغییر نام مسابقه کارتون و کاریکاتور هولوکاست به «هولوساید» نیز اشاره مستقیم به این موضوع و متشکل از ۲ واژه است؛ Holocaust+Genocide است.

هنرمندان برای شرکت در سومین مسابقه بین المللی کارتون، کاریکاتور و پوستر «هولوساید» ۲۰۲۴ تا ۱۵ آذر ۱۴۰۳ برابر با ۵ دسامبر ۲۰۲۴ مهلت دارند آثار خود را ارسال کنند. فراخوان مسابقه اینجا قابل دسترس است.