قم- عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: طبق ماده ۱۰۸ ردیفی برای تجهیز دوربین ثبت تخلفات در نظر گرفته شده که حدود ۴۰ میلیارد برای این دوربین ها پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدحسین دهناد ظهر دوشنبه در صد و سی و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم برای قدردانی از زحمات و مجاهدت‌های بی‌شائبه آنان است.

عضو شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ و اقدامات نیروی مسلح را به فال نیک می‌گیریم و غرور آفرین است.

وی ابراز کرد: گاهی در مدیریت واحد شهری یک برداشت اشتباهی می‌شود و آن این است که حوزه دستگاه‌های خدماتی در ساختاری ذیل شهرداری قرار می‌گیرند.

دهناد تصریح کرد: بر اساس ماده ۱۰۸ ردیفی برای دوربین ثبت تخلفات در نظر گرفته شده که حدود ۴۰ میلیارد برای این دوربین‌ها پیش بینی شده است.

عضو شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: ردیف ۲/۵ میلیارد برای خرید موتور سیکلت و۹/۵ میلیارد برای کمک به راهور استان قم اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش ۱۱ درصدی تصادفات طی شش ماه نخست سال جاری و کاهش تصادفات منجر به فوت نشان از اقدامات مطلوب ترافیکی در سطح شهر و معابر شهر قم دارد.