پیشوا- مدیر آموزش و پرورش پیشوا گفت: آموزش و پرورش پیشوا از فعالیت مهدکودک های بدون مجوز جلوگیری می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید تاجیک ظهر دوشنبه در مراسم رونمایی از تندیس بانوی نامی ایران در حوزه مدیریت و کارآفرینی گفت: در پیشوا ۲۳ هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند، که شبانه روز باید تلاش کنیم، تا بهترین فرصت‌ها در اختیار دانش آموزان بگذاریم.

تاجیک ادامه داد: یک صدم بانوان کارآفرین کل کشور در پیشوا فعالیت دارند، کودک از بدو تولد تا مقطع دیپلم در اختیار آموزش و پرورش است و در همین راستا اولین آموزش در مهدکودک و پیش دبستانی بوده و پایان تحصیلی هم در آموزش و پرورش است.

مدیر آموزش و پرورش پیشوا بیان کرد: سه مهدکودک و پیش دبستانی و دو پیش دبستانی مستقل در پیشوا مشغول به فعالیت است و ۲۰ پیش دبستانی در شهرستان مشغول ب فعالیت هستند

تاجیک گفت: نسل آینده در این مهدها تربیت می‌شوند و آینده کودکان از این مکان‌ها شکل می‌گیرد، پیشوا دارای استعدادهای بالقوه در این زمینه است، مهدها، پیش دبستانی‌ها و مراکز غیردولتی بازوان آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: برخی از مهدها و پیش دبستانی‌ها بدون مجوز در پیشوا فعالیت می‌کنند، که در آینده مشکلات جدی ایجاد می‌کنند، امیدواریم با حمایت مسئولین این مراکز تحت نظر آموزش و پرورش قرار گیرند، چرا که آموزش و پرورش دارای چهار مؤلفه تخصص، تعهد، عشق و علم روز است.

این مسئول آموزشی گفت: باید از فعالیت مهدهایی که فاقد مجوز هستند با روش جدید پیشگیری کنیم و مهد کودک‌هایی که با سطح بالایی از دانش در سطح شهرستان فعالیت می‌کنند، را حمایت کنیم.