اهواز - مدیرکل جدید بازرسی خوزستان گفت: مبارزه بی امان و بدون تعارف با فساد دستور کار من است که همه به این جریان کمک کنند تا خوزستان سرلوحه سلامت دیگر استان‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی انصاری‌فرد ظهر امروز دوشنبه در آئین تکریم و معارفه بازرس کل استان خوزستان اظهار کرد: خوزستان محل عروج افرادی است که برای اعتلای انقلاب اسلامی، حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و ایران عزیز جانشان را تقدیم کرده‌اند.

وی با اعلام اینکه هدف از انجام اقدامات در همه زمینه‌ها خدمت به مردم است، عنوان کرد: مدیر، فی‌نفسه ضد فساد است، کار مدیر پیشگیری از تحقق فساد و مبارزه با فساد است لذا ما همه مدیران کلان و خرد استان را همکار خود می‌دانیم. تقاضا داریم به بازرسی استان و کشور در اهداف و تحقق آن کمک‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین انصاری فرد با بیان اینکه در نگاه اولیه هدف قانون این است که یک دستگاه اجرایی سالم و خدمت رسان داشته باشیم، تصریح کرد: نظارت بر حسن اجرای قوانین و مبارزه با فساد از اهداف سازمان است و اصلاً نباید اجازه دهیم فساد شکل گیرد.

وی افزود: تا قطار به ریل خود می‌رود مشکلی نیست و همه باید کمک کنند قطار خدمت به مردم با سرعت پیش رود اما اگر فسادی انعقاد پیدا کرد، متولد شد و مثل سرطانی رشد کرد همه را درگیر می‌کند که همه بر برخورد توقع دارند.

مدیرکل بازرسی خوزستان گفت: فساد ظلم به ارکان حاکمیت، ظلم به نظام و ظلم به مردم است.

به گفته وی، مبارزه بی امان و بدون تعارف با فساد دستور کار است که همه به این جریان کمک کنند تا خوزستان که استانی است که همه چشم‌ها به سمت آن است، سرلوحه سلامت دیگر استان‌ها باشد.