بوشهر- مادر شهید والامقام نعمت الله بریدانی پس از سپری کردن یک دوره بیماری سخت روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حاجیه خانم «مریم بریدانی» مادر شهید والامقام «نعمت الله بریدانی» پس از سپری کردن یک دوره بیماری سخت روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

شهید نعمت الله بریدانی فرزند عباس متولد ۱۲/۱۰/۱۳۴۶ ساکن روستای آبطویل شهرستان بوشهر در خانواده‌ای مذهبی چشم به جهان گشود.

پدر و مادرش اهل دیانت و تقوا بودند و با همین روش او را تربیت کردند.

نعمت الله تحصیلات ابتدایی خود را با موفقیت به پایان رساند و وارد مقطع راهنمایی شد و پس از دو سال به دلایل مختلف درس را رها کرد و به کار و تحصیل معاش پرداخت.

شهید نعمت الله بریدانی فرزند سوم خانواده و دارای هنری چون نقاشی بود و بارها و بارها نقاشی حضرت امام (ره) را به می‌کشید و علاقه عجیبی به ایشان داشت.

وی سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای چهار در منطقه جزیره سهیل با مسئولیت تک تیرانداز به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پس از گذشت ۷۰ روز پیکر پاکش در گلزاری شهدای آبطویل دفن شد.

پدر ایشان نیز پس از دو سال از تاریخ شهادت فوت کرد که مرحومه مادر شهید مسئولیت امرار معاش و تربیت فرزندان را خود به عهده داشت.

پیکر پاک این مادر شهید با حضور مردم و مسئولان استان تشییع و پس از اقامه نماز در جوار فرزندش در بهشت الحسن روستای آبطویل به خاک سپرده شد.