قم- استاد حوزه علمیه قم بر ضرورت بسیج امکانات مردمی و دولتی برای برگزاری باشکوه ایام عزاداری شهادت بانوی کرامت در قم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی عصر دوشنبه در دیدار با اعضای شورای مشورتی ستاد مردمی گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: در روایات و سخنان بزرگان دین، نسبت به اهمیت زیارت بانوی کرامت تاکید شده و از سویی دیگر قم به عنوان حرم اهل بیت علیهم السلام معرفی شده است که نشان از اهمیت جایگاه این شهر مقدس به واسطه حضور حضرت کریمه اهل بیت علیهم السلام است.

استاد حوزه علمیه قم گفت: اینکه در ایام عزاداری شهادت حضرت معصومه سلام الله علیها باید به همه زائران و مجاوران خدمات شایسته ارائه شود، نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و ادارات است.

وی تاکید کرد: باید از تمام ظرفیت‌های فعلی اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در ایام شهادت آن حضرت و با همکاری آستان مقدس بانوی کرامت استفاده کرد تا خدمت رسانی بهتری به زائران صورت گیرد.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: هر یک از قمی‌ها باید در این ایام، خادمی برای کریمه اهل بیت علیهم السلام باشند و نسبت به فراهم آوردن فضای اسکان و پذیرایی زائران اقدام لازم صورت گیرد.

حجت الاسلام مؤمنی با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های شهر مقدس قم گفت: حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیهم، مسجد مقدس جمکران، امامزادگان و حوزه علمیه از جمله آنان است که باید از این ظرفیت‌ها استفاده بهینه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود تا همه ظرفیت‌ها در استان قم اعم از مردمی و دولتی پای کار بیایند افزود: از استاندار قم تقاضا داریم تا موضوع تعطیلی روز شهادت حضرت معصومه سلام الله علیها در قم را دنبال کنند تا در این روز خدمات شایسته ای به زائران و عزاداران حضرت اخت الرضا علیه‌السلام صورت گیرد.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: قطعاً هر کسی در شهر مقدس قم به حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در هر جایگاهی خدمت کند مورد توجه امام رضا علیه السلام قرار خواهد گرفت.