سنندج- نمایشگاه نقاشی کودکان سنندجی با عنوان «رنگ رویا» در گالری سوره پردیس سینما بهمن سنندج با حضور جمعی از کودکان و خانواده‌های کردستانی برپا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نگین وکیلی مسؤول برپایی این نمایشگاه «رنگ رؤیا» و مدرس تصویرسازی و نقاشی حوزه کودکان شامگاه دوشنبه در آئین افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه به مناسبت روز جهانی کودک در سنندج برپا شده و از امروز تا بیستم مهرماه پذیرای بازدید علاقمندان و بازدیدکنندگان است.

وی با بیان اینکه ۱۷۰ اثر از کودکان کردستانی پس از داوری در این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته است، افزود: آثار این نمایشگاه در ابعاد ۵۰ در ۷۰ به نمایش درآمده است.

وی با بیان اینکه آثار این نمایشگاه کار کودکان چهار تا ۱۵ ساله کردستانی است، تصریح کرد: آثار این نمایشگاه در مجله‌ای با عنوان رنگ رؤیا نیز به چاپ رسیده است.

مسؤول برپایی نمایشگاه رنگ رؤیا در سنندج افزود: آثار نقاشی این نمایشگاه با استفاده از گواش، آبرنگ، مدادرنگی، پاستل و یا ترکیبی خلق شده‌اند.

وی عنوان کرد: کردستان دارای یک مجله در حوزه کودک و نوجوان با عنوان رنگ رؤیا است که مجوز خود را از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان دریافت کرده است.

وکیلی تصریح کرد: این مجله شامل سرگرمی، داستان، شعر و نقاشی است و تمامی محتوای این مجله توسط کودکان کردستانی تهیه می‌شود.

مسؤول مجله کودک و نوجوان رنگ رؤیا اضافه کرد: این مجله رنگی در سه زبان فارسی، کردی و انگلیسی منتشر و تاکنون ۲۴ جلد از آن چاپ شده است.

وکیلی گفت: این نمایشگاه با همکاری حوزه هنری کردستان برپا شده است.