یزد- جشنواره بزرگ بادبادک‌ها امروز همزمان با روز جهانی کودک با حضور کودکان و دانش‌آموزان دبستان دخترانه شهید بهابادی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره بزرگ بادبادک‌ها امروز همزمان با روز جهانی کودک با حضور کودکان و دانش آموزان دبستان دخترانه شهید بهابادی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نهاد کتابخانه‌های عمومی و آموزش و پرورش در پارک بانوان بهاباد برگزار شد.

در این آیین کودکان شرکت‌کننده آرزوهای کوچک و بزرگ خود را به ریسمان بادبادک‌ها بستند و آن‌ها را در رؤیاهای خود در آسمان آبی به پرواز درآوردند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهاباد در حاشیه برگزاری این جشنواره گفت: برگزاری جشنواره بادبادک‌ها به مناسبت روز جهانی کودک یک رویداد شاد و خاطره‌انگیز است که در آن کودکان و خانواده‌ها دور هم جمع می‌شوند تا از یک روز پر از شادی و تفریح لذت ببرند.

راضیه حدادزاده بهابادی تصریح کرد: این جشنواره فرصتی عالی برای گذراندن وقت با خانواده و تشویق کودکان به بازی‌های خلاقانه و فعالیت‌های اجتماعی است. همچنین می‌تواند به تقویت روابط اجتماعی و ایجاد خاطراتی خوش برای کودکان کمک کند.

حدادزاده بازی‌های گروهی، برگزاری بازی‌ها و مسابقات ورزشی مناسب برای کودکان در محیطی ایمن و دوستانه، پذیرایی و غذاهای سبک، ارائه خوراکی‌های سالم و خوشمزه که کودکان از آن لذت ببرند، کارگاه‌هایی برای آموزش ساخت بادبادک و سپس مسابقات پرواز بادبادک‌ها، مسابقات طناب کشی برای کودکان و مسابقات ورزشی را از دیگر برنامه های این جشنواره برشمرد.

برچسب‌ها